Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Được sáng lập bởi Bác sĩ Goh Seng Heng vào năm 2013, PPP Laser Clinic đã giới thiệu đến thế giới một bước tiến đột phá trong lĩnh vực chăm sóc và điều trị da. Sau thành tựu về công nghệ laser kết hợp với năng lượng ánh sáng, Bác sĩ Goh Seng Heng đã tiếp tục phát triển một kỹ thuật mới giúp giải quyết triệt để các vấn đề thường gặp ở da chủ yếu gồm: Mụn (Pimples), Lỗ chân lông to (Pores), Sắc tố da (Pigmentation) – các chữ cái đầu khởi nguồn cho tên gọi thương hiệu PPP. Đây chính là công nghệ mới được sáng chế với mục tiêu tái tạo và hồi sinh đường nét vốn có của gương mặt và cơ thể.
Review PPP Laser CLinic
Lương cơ bản thì bắt theo KPIs mới đc nhận, ko thì ko trả lun nè