Mô tả công việc
- Ensure all associates have the proper supplies, equipment and uniform
- Comprehends budgets, operating statements and payroll progress reports needed to assist in the financial management of department
- Manages supplies and equipment inventories within budget
- Maintains cleanliness of spa and related areas and equipment
- Understands the impact of department’s operations on the overall property financial goals and objectives and managing to achieve or exceed budgeted goals
- Sets a positive example for guest relations
- Interact with guests to obtain feedback on product quality and service levels
- Handles guest problems and complains
- Empowers associates to provide excellent customer service
- Emphasizes guest satisfaction during all department meetings and focusing on continuous improvement
- Strives to improve service performance
- Solicits associates feedback, utilizing an “open door” policy and reviewing associate satisfaction results to identify and address associates problems or concern
- Ensure associates understand expectations and parameters
- Brings issues to the attention of the department manager and Human Resources as necessary
- Observes service behaviors of associates and providing feedback to individuals
- Participate in associate progressive discipline procedures.
- Participate in an on-going associate recognition program.
- Reviews comment cards and guest satisfaction results with associates.
- Supports a Spa orientation program for associates to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job
- Supervises on-going training initiatives and conducting training when appropriate
- Establishes and maintains open, collaborative relationship with associates and ensuring associates do the same within the team.
- Celebrates successes and publicly recognizes the contributions of team members.
- Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to SOPs and LSOPs and support the Peer Review Process
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- High school diploma or GED; 2 years experience in the spa, guest services or related professional area
- Excellent English communication skills (speaking, reading and writing).
- Demonstrated skills in supervising a team.
- Lodging sales experience.
- Hotel industry work experience, demonstrating progressive career growth and a pattern of exceptional performance.
- Working knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Points) software.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Linh
Nằm dọc trên bãi biển Cửa Đại, Renaissance Hoi An Resort & Spa như một nét hiện đại chấm phá giữa lòng phố cổ hàng trăm tuổi. Từ Khu nghỉ, du khách dễ dàng đến tham quan các danh lam thắng cảnh nổi tiếng của Việt Nam được UNESCO công nhận là di sản văn hóa thế giới như Phố cổ Hội An, Kinh thành Huế hay Thánh địa Mỹ Sơn. Không gian nghỉ dưỡng được thiết kế theo lối kiến trúc hiện đại với những nét tinh tế và sang trọng. 217 phòng nghỉ và biệt thự đều được trang bị đầy đủ những tiện nghi cao cấp theo tiêu chuẩn 5 sao đẳng cấp Quốc tế.
Đến với Renaissance Hoi An Resort & Spa, du khách sẽ thỏa thích buông mình dưới làn nước mát lạnh tại khu vực hồ bơi, thư giãn trên những bãi cát dài trắng mịn và đắm mình trong không gian đẳng cấp tại nơi đây. Bên cạnh đó, nơi đây còn là địa điểm tổ chức sự kiện và hội nghị lý tưởng. Với 01 phòng Ballroom rộng 525m2 và 02 phòng Meeting room rộng 60m2, đầy đủ không gian để phục vụ cho sự kiện của quý khách.