The primary objective of Group-wide Internal Audit (‘GwIA’) is to assist the Board, Group Executive Committee, Group Audit Committee (GAC) and Group Risk Committee (GRC) in protecting the assets, reputation and sustainability of the organisation through the assessment and reporting of the overall effectiveness of risk management, control and governance processes across the Group; and by appropriately challenging Executive Management to improve the effectiveness of those processes.
The purpose of the role is to assist the GwIA Senior Management Team in providing the Local Business Unit (LBU) Board and Management assurance on company’s internal controls and identifying opportunities for improvement over all aspects of the business, develop and execute the LBU audit plan and continuously monitor to ensure alignment with business strategies, manage local and group stakeholders.
Job Responsibilities
- Required to have a good working relationship with Audit Directors and other members of the Internal Audit Management team.
- Key accountabilities including building and sustaining good working relationships with senior operational line management.
- Help to construct the annual audit plan in consultation with their colleagues and business line management. Clear articulation of specialist audit and resource needs to deliver the annual audit plan provided to Technical leads.
- Responsible individually and collectively for the scheduling of the resources of the Audit Plan. Ongoing liaison with the GwIA Practice Team to ensure effective management of the GwIA resource plan.
- Manage a large portfolio of varied audit assignments to time, quality and budget. Managers have a responsibility for reviewing the audit working papers in line with the GwIA audit methodology.
- Line managing a team of Auditors/Principal Auditors within a matrix structure with responsibility for the line management of individuals, with responsibility for coaching and mentoring individuals and providing feedback on performance following completion of each assignment.
- The job holder is responsible for discussing the audit report and findings with senior line management and for ensuring that appropriate responses are obtained for each issue raised in the report.
- Ensuring a post audit review is conducted at the end of each audit assignment in line with the GwIA audit methodology.
- To represent GwIA in management of stakeholder relationships.
- Encourage auditor involvement in office and other professional meetings outside the project.
- Understand the Senior Management and Audit Committees expectations.
- Prepare materials, attend and present in the key meetings such as Audit Committee Meetings
- Routinely seek information from the auditee regarding their needs and concerns.
- Work with management to ensure risk based audit plan covers all major risks the organization faces.
- Distinguish between issues that should be communicated upward and included in the Audit report.
- Seek industry/service line training and stay informed about the new developments.
- Lead or participate in other GwIA driven initiatives as required.
Là một doanh nghiệp đầu tư kinh doanh bất động sản, giữa lúc thị trường địa ốc đang có những bước chuyển mình mạnh mẽ, có sự phân hóa rõ rệt, chúng tôi hiểu rõ: Chỉ những chủ đầu tư có tiềm lực thực sự, có Tâm và Tầm, có ý tưởng sáng tạo vượt trội, có khát khao cống hiến và có trách nhiệm với cộng đồng mới có thể tồn tại và phát triển. Từ sự thấu hiểu đó, Sunshine Group tự tin tham gia vào thị trường bất động sản, kiên định với tầm nhìn chiến lược của riêng mình: “UY TÍN TẠO NÊN SỨC MẠNH”. Luôn cẩn trọng trong đầu tư, chúng tôi chỉ đầu tư vào các dự án có vị trí đắc địa, những khu đất “Vàng” của một thành phố văn minh, hiện đại và giàu bản sắc văn hóa.
Chúng tôi coi sự duy trì đảm bảo về năng lực tài chính, sự đồng hành của các ngân hàng lớn, sự minh bạch thông tin về quá trình đầu tư, bảo đảm quyền lợi cho đối tác và khách hàng là yếu tố quan trọng nhất, là phương châm tạo lập UY TÍN của mình.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 2016: công ty được thành lập
Mission
Sunshine Group tự tin tham gia vào thị trường bất động sản, kiên định với tầm nhìn chiến lược của riêng mình: “UY TÍN TẠO NÊN SỨC MẠNH”. Luôn cẩn trọng trong đầu tư, chúng tôi chỉ đầu tư vào các dự án có vị trí đắc địa, những khu đất “Vàng” của một thành phố văn minh, hiện đại và giàu bản sắc văn hóa.
Review Sunshine Group
Văn phòng rất đẹp, đồng nghiệp và Sếp tuỵt vời. (FB)
Sếp vui tính, hòa đồng(rv)
Trả lương đúng hạn, không có chuyện quỵt lương. Đóng bảo hiểm đầy đủ.