Responsibilities:
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well-running of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations and detecting, informing, and supporting the Product team in managing trader transactions (high-value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including creating and updating appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyal customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expanding existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce the risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channel benefits to ensure sustainable growth.
Qualifications:
- Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem-solving;
- Knowledge of e-commerce and business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, and Google Sheets.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Benefits:
- Competitive salary package with annual salary review, performance bonus, profit share (13++)
- Full Health insurance, social and unemployment insurance as defined by Law
- Lunch allowance 50,000 VND/day
- Foreign language allowance (English, Korean)
- 12 days of leave/year
- Bonus on holidays according to the company's policy
- Working time: Mon-Fri, 8.00 am - 5.00 pm
- Dynamic environment, many challenges, and development opportunities.
Tập đoàn A.P. Moller-Maersk (tiếng Đan Mạch: A.P. Møller-Mærsk Gruppen) là một tập đoàn kinh doanh quốc tế do người Đan Mạch làm chủ, thường được biết dưới tên đơn giản Maersk. Maersk hoạt động trong nhiều lĩnh vực,chủ yếu là vận tải hàng hải (Maersk là nhà vận tải lớn thứ 2 thế giới),thăm dò và khai thác dầu khí ngoài khơi, kinh doanh bán lẻ hàng tiêu dùng.Maersk có trụ sở chính ở Copenhagen và các trụ sở chi nhánh ở trên 130 nước. Tập đoàn hiện có hơn 110.000 nhân viên trên toàn thế giới.Năm 2007 tập đoàn đứng thứ 138 trong danh sách 500 hãng kinh doanh có nhiều lợi nhuận nhất của Tạp chí Fortune.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2005
Missio
Trở thành tập đoàn kinh doanh quốc tế lớn mạnh
Review Maersk Việt Nam
Một trong những công ty có chế độ phúc lợi tốt nhất nhưng chậm thăng tiến
Phúc lợi tốt cho nhân viên nhưng lương thấp
Môi trường và đãi ngộ tốt, lương cao, Maersk là top đầu về lĩnh vực Logistic