Mô tả công việc
Office Admin work:
- Assist the GM in managing office operations to ensure smooth and efficient functioning.Ensuring the office environment is clean, organized, and conducive to work
- Providing administrative support to different teams or departments. Assisting with project coordination and logistics
- Supervise office maintenance including infrastructure, electric equipment, air conditioners, water systems, etc.
- Be in charge of Asset and Inventory Management
- Assisting with invoice processing and billing
- Manage petty cash and properly administer common expenses, purchase requests
- Be in charge of purchasing, preparing monthly payment list
- Prepare a yearly budget and manage/maintain the budget of the department.
- Support AGV members or clients during their stay in Vietnam including accommodation reservation, airport pick-up, tour booking, and any other assistance upon guests’ requests.
HR work:
- Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees’ information;
- Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure...);
- Monitor and manage employee time off requests, including sick leave, vacation
- Follow up staff performance appraisal; renewal of labor contracts, update of employees’ promotion, transfer, termination and exit interview;
- Maintain compliance with local labor laws and regulations
- Monthly registration for new employees and reporting of social health and unemployment insurance (SHUI); Register for dependent relief
- Coordinate and organize employee training sessions and maintain training records
- Assist with the development and implementation of HR policies and procedures
- Assist in organizing internal and external events
- Assist with recruitment activities, such as posting job ads, scheduling interviews
- Ad-hoc reporting related to headcount and cost to company as requested.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in human resources, business administration, law or relevant
- 2+ years experience in Human Resource or administration field.
- Good negotiation skill
- Excellent in risk management
- Well-planning and managing multi-jobs/ projects
- Excellent communication skills in both English and Vietnamese
- Excellent Office and MS Office skills
- Strong attention to detail and accuracy
- Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information
- Ability to work independently and prioritize tasks effectively
- Knowledge of HR policies and procedures
Quyền lợi được hưởng
What could we offer you?
- Working and growing with a group of diverse talents that is cross-functioning, self-organizing, and empowered to deliver values to our clients.
- Various in-house training programs: technical training from experts, quarterly seminars, Cloud-services training program, soft skills sharing sessions, etc.
- Enjoy a professional working environment, where people assess each other honestly, communicate openly and support each other enthusiastically.
Attractive bonuses and compensations:
- Salary: Competitive salary
- 13-month salary
- Performance review once a year, special review in 3-6 months for outliers
- Health, Unemployment and Social insurances
- Annual health check-up
- 12 Vacation days + Extra leave (+2 days for every 5 years of work)
- Welfare visits
Various indoor and outdoor activities including:
- Company trip, year-end party, team building gathering
- Having fun as you work, learn, and play.
Tập đoàn A.P. Moller-Maersk (tiếng Đan Mạch: A.P. Møller-Mærsk Gruppen) là một tập đoàn kinh doanh quốc tế do người Đan Mạch làm chủ, thường được biết dưới tên đơn giản Maersk. Maersk hoạt động trong nhiều lĩnh vực,chủ yếu là vận tải hàng hải (Maersk là nhà vận tải lớn thứ 2 thế giới),thăm dò và khai thác dầu khí ngoài khơi, kinh doanh bán lẻ hàng tiêu dùng.Maersk có trụ sở chính ở Copenhagen và các trụ sở chi nhánh ở trên 130 nước. Tập đoàn hiện có hơn 110.000 nhân viên trên toàn thế giới.Năm 2007 tập đoàn đứng thứ 138 trong danh sách 500 hãng kinh doanh có nhiều lợi nhuận nhất của Tạp chí Fortune.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2005
Missio
Trở thành tập đoàn kinh doanh quốc tế lớn mạnh
Review Maersk Việt Nam
Một trong những công ty có chế độ phúc lợi tốt nhất nhưng chậm thăng tiến
Phúc lợi tốt cho nhân viên nhưng lương thấp
Môi trường và đãi ngộ tốt, lương cao, Maersk là top đầu về lĩnh vực Logistic