Mô tả công việc
Scope of work: Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.
Responsibilities
- Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
- Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
- Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
- Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
- Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve. Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
- Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
- Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
- Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
- Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
- Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
- Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
- Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
- Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
- Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
- Other tasks are assigned by line manager
Quyền lợi được hưởng
- Monthly salary
- Allowances: Meal + Phone + Transportation
- Service Charge
- Mandatory insurance + PVI Insurance
- 13th month salary
- KPI bonus
- Tet & Public Holiday bonus
- 12 days of paid leave
Yêu cầu công việc
- Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm)
- Be willing to work overtime when needed
- Working location: Dist.3, HCMC
- Previous Property Manager experience in hotels/serviced apartments environment is required.
- Bachelor's degree of related professions.
- Proficient English (both speaking and writing)
- Intermediate skills with Microsoft Office
- Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
- Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
- Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
- Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
- Good in writing reports and presentations
- Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.
Yêu cầu hồ sơ
CV
Được thành lập với tên ban đầu là Tổ hợp dịch vụ Vận tải vật tư nông nghiệp & xây dựng Xuân Thủy năm 1984, Công ty chính thức hoạt động theo mô hình Tập đoàn với tên mới là Công ty TNHH Tập đoàn Nam Cường từ ngày 20/12/2007 và đến tháng 8/2009 được đổi tên giao dịch thành Công ty Cổ phần Tập đoàn Nam Cường Hà Nội theo giấy phép đăng ký số 0702001435 do Sở kế hoạch Đầu tư Tỉnh Nam Định cấp, đặt trụ sở tại Lô 24 đường Đông A, Khu ĐTM Hòa Vượng, TP Nam Định.
Trải qua hơn 30 năm hình thành và phát triển, tiếp nối tầm nhìn và đạo lý kinh doanh phát triển bền vững vì cộng đồng mà Người sáng lập đã đề ra, Tập đoàn Nam Cường luôn giữ vững tôn chỉ Uy tín – Vững bền – Nhân văn và tiếp tục khẳng định vị thế của Nhà phát triển bất động sản hàng đầu Việt Nam được khách hàng yêu mến và trân trọng.
Tập đoàn định hướng phát triển các sản phẩm bất động sản ở phân khúc cao cấp, thân thiện với môi trường, lấy khách hàng làm trung tâm, luôn chú trọng cải tiến không ngừng và hướng tới sự hài lòng của khách hàng bằng những sản phẩm mang bản sắc riêng, đậm chất “Nam Cường”. Phương châm của Tập đoàn Nam Cường là xây dựng các sản phẩm bất động sản “giá trị thực cho nhu cầu thực”, kiến tạo nên các dự án bất động sản xanh, cao cấp, độc đáo với Gói Giá Trị sống và môi trường sống hoàn hảo, đem lại các giá trị gia tăng cho nhiều thế hệ khách hàng.
Tập đoàn Nam Cường đã ghi dấu ấn trên thị trường với hàng loạt những dự án bất động sản tầm cỡ như: Khu ĐTM Dương Nội, Khu ĐTM Cổ Nhuế tại Hà Nội; Khu ĐTM Hòa Vượng và Thống Nhất tại Thành phố Nam Định; Khu văn hóa Thể thao và Đô thị mới phía Đông, Khu đô thị phía Tây tại thành phố Hải Dương và hệ thống khách sạn Nam Cường tại các tỉnh Hải Dương, Hải Phòng, Nam Định, Hà Nội, Kiên Giang…
Trong xu thế hội nhập toàn cầu, Tập đoàn đang trên đà hợp tác, liên doanh, liên kết với các đối tác trong và ngoài nước phát triển các dự án đẳng cấp quốc tế, góp phần xây dựng đất nước đi lên mạnh mẽ, vươn tầm quốc tế.