Mô tả công việc
• Developing tools and methods for collecting data such as surveys, opinion polls or questionnaires
• Collecting and analyzing data to identify consumer trends
• Researching consumer opinions and marketing strategies and proposing adjustments to current strategies accordingly
• Creating graphic representations of data and translating complex research into easily readable content for stakeholders and other departments
• Preparing marketing proposals and presentations based on company needs
• Measuring consumer satisfaction with products or services
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Free parking lot
- Company uniform
- 1 Meal per shift
Yêu cầu công việc
• Passionate about the media/marketing industry, content creation
• Dynamic, creative, updated with new trends in the online community, responsible for work
• Experience/knowledge of marketing is an advantage
• Computer proficient and extensive use in digital marketing applications/tools.
Yêu cầu hồ sơ
Trung Anh Group định hướng phát triển hệ sinh thái thẩm mỹ viện uy tín hàng đầu Việt Nam. Đẩy mạnh kết nối và hợp tác với các chuyên gia hàng đầu trong lĩnh vực thẩm mỹ giúp mọi khách hàng đều được tiếp cận các bác sĩ giỏi khắp 63 tỉnh thành.Liên tục nâng cao chất lượng dịch vụ giúp khách hàng có trải nghiệm tốt nhất khi đi làm đẹp là nhiệm vụ được ưu tiên hàng đầu tại các bác sĩ của Trung Anh. Nâng cao tay nghề, học hỏi các phương pháp làm đẹp mới là cách mà các bác sĩ tại Trung Anh thực hiện để hoàn thành nhiệm vụ trên.