Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Receive recruitment requests from departments.
- Search for and screen CVs and application documents.
- Contact candidates to schedule interview appointments.
- Organize interviews to meet the company’s recruitment requirements.
- Send job offer letters to successful candidates.
- Carry out procedures for onboarding new employees.
- Store and manage employee records systematically.
- Assist in preparing company office documents.
- Organize and conduct training on professional skills and company culture for employees.
- Negotiate with candidates regarding working conditions, salary, and benefits as per company policy.
- Other tasks as assigned by BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Age from 19 to 30 years old.
- Graduate in Human Resources, Business Administration, or other related fields.
- Have 1 to 2 years of experience in recruitment.
- Good communication skills, flexible in handling situations.
- Knowledge of HRM is an advantage.
- Mastery of the recruitment process and candidate record management.
- Good communication skills in English.
- Enjoy full employee benefits (labor contract, social insurance, annual leave, holiday bonuses, etc.)
- Professional working environment with a clear career advancement path.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 19 - 30
- Lương: Trên 8 Tr VND
Trung Anh Group định hướng phát triển hệ sinh thái thẩm mỹ viện uy tín hàng đầu Việt Nam. Đẩy mạnh kết nối và hợp tác với các chuyên gia hàng đầu trong lĩnh vực thẩm mỹ giúp mọi khách hàng đều được tiếp cận các bác sĩ giỏi khắp 63 tỉnh thành.Liên tục nâng cao chất lượng dịch vụ giúp khách hàng có trải nghiệm tốt nhất khi đi làm đẹp là nhiệm vụ được ưu tiên hàng đầu tại các bác sĩ của Trung Anh. Nâng cao tay nghề, học hỏi các phương pháp làm đẹp mới là cách mà các bác sĩ tại Trung Anh thực hiện để hoàn thành nhiệm vụ trên.