Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Wipe down fitness center machines and remove towels, trash, and debris from fitness center area.
- Maintain an adequate supply of cups and water in recreation area.
- Clean fitness and recreation area restrooms and showers.
- Obtain, fold, and stack towels according to company procedures.
- Distribute lockers and towels to guests.
- Conduct inventory of supplies, materials, and equipment and inform supervisor/manager of low supply items.
- Provide information to guests about available recreation facilities and activities.
- Promote a fun and relaxing atmosphere for guests.
- Promote the rules and regulations of the recreation facility intended for the safety and welfare of guests and members.
- Provide assistance to injured guests until the arrival of emergency medical services.
- Promote the rules and regulations of the recreation facility.
CRITICAL TASKS
Recreation Communication and Coordination
- Provide information to guests about available recreation facilities, activities, lessons, and equipment.
- Promote a fun and relaxing atmosphere for guests in all recreational activities and areas by expressing an upbeat and enthusiastic attitude.
Recreation Equipment and Supplies
- Clean and maintain recreational equipment and supplies.
- Obtain required number of towels from Laundry based on expected daily needs, transport to work area (fitness center, locker room, pool, tennis court), and fold and stack according to company procedures.
- Distribute lockers and towels to guests as requested.
- Conduct inventory of supplies, materials, and equipment and inform supervisor/manager of low supply items.
Recreation and Fitness Area Maintenance
- Wipe down fitness center machines and remove towels, trash, and debris from fitness center area.
- Maintain an adequate supply of cups and water in recreation area (fitness center, locker room, pool, tennis court).
- Clean fitness and recreation area restrooms and showers, including stocking with adequate paper goods and soap, cleaning all surfaces, refilling towels, and emptying trash.
Guest Relations
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
- Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones).
- Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.
- Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least six months to once year-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
IMPERIAL Group đã chính thức thành lập năm 2003 tại thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Cùng với kinh nghiệm, đam mê và khát vọng, IMPERIAL Group hướng tới xây dựng một thương hiệu hàng đầu trong khu vực với giá trị cốt lõi là phát triển bất động sản thương mại. IMPERIAL Group luôn nỗ lực để phát triển bền vững thông qua nhiều dự án ở các khu vực khác nhau tại Việt Nam, thân thiện với con người cũng như môi trường; biến sỏi đá thành các lâu đài và tỏa sáng thế giới bằng thương hiệu IMPERIAL Group.
Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL là sự giao thoa giữa kinh nghiệm thiết kế, tư vấn phát triển, kỹ năng quản lý của các tập đoàn quốc tế hàng đầu và lựa chọn tinh hoa tuyệt vời nhất từ các khách sạn và khu nghỉ dưỡng tốt nhất thế giới. Cơ sở vật chất hàng đầu cùng với các dịch vụ thân thiện và sáng tạo giúp cho Khách sạn & Khu căn hộ IMPERIAL trở thành địa điểm mà khách hàng được trân quý, tôn trọng và hưởng thụ cuộc sống hoàng gia.
Là một thành viên của IMPERIAL Group, IMPERIAL INTERNATIONAL Hotel School (IIHS) là một trong những trường hàng đầu của Việt Nam đào tạo các chương trình du lịch khách sạn theo mô hình chuẩn quốc tế "Trường học Khách sạn". Các chương trình đào tạo của IIHS được thiết kế và kiểm soát chất lượng bởi Đại học Niagara, New York-Hoa Kỳ. Chứng chỉ và bằng cấp đạt chuẩn quốc tế và đủ tiêu chuẩn kết nối, liên thông toàn cầu.