Mô tả công việc
- Continuously keeping up-to-date with technological development and improved ways of working and suggesting those to team members and managers.
- Assist with arranging media visits and handling of media at the resort.
- Responsible for the in-house point-of-sale materials and collateral such as brochures, presentations, monthly promotional posters, banners and leaflets, and ad-hoc announcement posters.
- Update and improve website, social channels with content where appropriate.
- Actively identify and engage influencers to share content about the property with their followers to drive awareness for the resort.
- Develop press releases for the resort and communicate to media through pitching.
- Maintain and actively update media database.
- Perform other ad-hoc duties - unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.
Quyền lợi được hưởng
- Free staff accommodation and 3 meals
- Reimburse flight ticket (or bus ticket)
- Allowance for home visit 1 time/year
- Activity: Birthday Party, Year End Party…
- Other benefit arrcording to company policy and Law Labor
- Details will be discussed at the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
- Proven experience in digital marketing, preferably in the hospitality or tourism industry.
- Strong understanding of SEO, SEM, and analytics tools (e.g., Google Analytics).
- Excellent written and verbal communication skills.
- Good communication in English.
- Proficiency in social media management tools and graphic design software.
- Creative thinker with a passion for travel and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
Khách sạn The Light là khách sạn 4 sao, được xây dựng và đi vào hoạt động từ tháng 11 năm 2016. Khách sạn có tất cả 90 phòng với toàn bộ thiết bị nhập khẩu mới nhất theo tiêu chuẩn Châu Âu. Khách sạn The Light tọa lạc tại vị trí đắc địa, chỉ cách các điểm du lịch nổi tiếng và trung tâm phố cổ Hà Nội vài phút đi bộ như: Hồ Hoàn Kiếm, Bảo tàng lịch sử, Nhà hát lớn, Tràng Tiền Plaza, Chợ Đồng Xuân, khu vực mua sắm trong phố……
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành