Mô tả công việc
Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding "Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit" disputes as needed;
Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
Daily update the data of Power BI.
Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding "Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit" disputes as needed;
Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
Daily update the data of Power BI.
Yêu cầu công việc
1. Education
Bachelor's Degree in Finance & Accounting/ Business Administration/ English Language, etc.;
2. Experience:
1-2 years of experience in customer care and support
3. Skills and Abilities
Fluent English communication;
Honesty, integrity, reliable and hard working;
Numerate, analytical, logical mindset;
Good communicating and negotiating skills;
People-oriented, fast-changing and multi-tasking ability;
Strong problem-solving skill;
Strong using Excel and common office software applications skill is a plus.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.