Việc làm Times Cargo Logistic

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Times Cargo Logistic Co,. LTD
Customer Service Specialist (Contractor)
Times Cargo Logistic
25 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
1. Order management
Accountable for the life cycle of a customer order, ensure on-time & in-full delivery and accuracy of sales order quantity and pricing.
To provide Sales Team and Customers with information on order and delivery status, stock availability, backorders, customer credit status, and late payment.
Manage and enhance relationships and processes both internally and externally with customers.
Process payment for trade promotion program, tool of trade allocation accurately and on-time.
Implement initiatives to achieve KPI metrics, including Case Fill Rate (CFR) and order processing accuracy.
2. Customer complaints handling
Efficiently and effectively address all customer complaints in accordance with company policies.
3. Reporting
Responsible for daily CFR report and analyze reasons for shortages in customer purchase orders and failed deliveries.
Collaborate with stakeholders to implement actions aimed at improving service levels by enhancing CFR.
Support Sales Team with routine sales reports such as Month-to-Date (MTD) Sales and daily or weekly pending Sales Order reports
4. Team engagement
Proactively share new system/process knowledge and lessons learned from mistakes to enhance the team's overall quality
Assist and support other team members as needed
Accountable for the life cycle of a customer order, ensure on-time & in-full delivery and accuracy of sales order quantity and pricing.
To provide Sales Team and Customers with information on order and delivery status, stock availability, backorders, customer credit status, and late payment.
Manage and enhance relationships and processes both internally and externally with customers.
Process payment for trade promotion program, tool of trade allocation accurately and on-time.
Implement initiatives to achieve KPI metrics, including Case Fill Rate (CFR) and order processing accuracy.
Efficiently and effectively address all customer complaints in accordance with company policies.
Responsible for daily CFR report and analyze reasons for shortages in customer purchase orders and failed deliveries.
Collaborate with stakeholders to implement actions aimed at improving service levels by enhancing CFR.
Support Sales Team with routine sales reports such as Month-to-Date (MTD) Sales and daily or weekly pending Sales Order reports
Proactively share new system/process knowledge and lessons learned from mistakes to enhance the team's overall quality
Assist and support other team members as neededYêu Cầu Công Việc
- Associate-degree or equivalent
- Minimum of 1 year of relevant work experience in Customer Service, Supply Chain, Order Management, or Sales Administration is preferred
- Proficiency in Microsoft Office applications (Word, Excel)
- Experience with ERP software (Oracle, SAP) is advantageous
- Strong customer service and communication skills
- Willingness to work overtime as requiredLaptop
Du Lịch
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Times Cargo Logistic Co,. LTD
Times Cargo Logistic Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau

Chính sách bảo hiểm

  •  BHXH theo quy định pháp luật.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm 

Lịch sử thành lập

  • Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau

Mission

Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.

 

Những nghề phổ biến tại Times Cargo Logistic

Bạn làm việc tại Times Cargo Logistic? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Times Cargo Logistic

Times Cargo Logistic

Click để đánh giá