![Times Cargo Logistic Co,. LTD Times Cargo Logistic Co,. LTD](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/65/110551-logo-tcl-1694531823.png)
3. Is highly interactive with customers on a regular basis throughout the hotel to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
4. Implementing procedures to improve services offered with the aim of attracting more customers.
5. Recommend new policies and procedures in relation to improvement of guest service standards and the achievement of departmental and hotel strategic goals.
6. Demonstrate thorough knowledge of and encourage active selling all products, services and special events within the hotel, leading by example.
7. Coordinate the maintenance and utilization of the Guest History database, to ensure that loyal guests and VIP's receive special attention.
8. Inspect VIP rooms prior to arrival, and meet and greet VIP/Guest History guests where required upon arrival.
9. Complete quality room inspections and regular property walks, ensuring that any maintenance needs are attended to on a timely basis.
10. Ensure that all Front Office associates are trained in matters of professional conduct and in the correct method of Front Office service, assisting with the maintenance of standards and procedures, training, certification and performance appraisals.
11. Maintains a strong working relationship with all departments to support hotel operations and goals and to expedite the resolution of any problems that may arise through the general operation of the hotel and especially of Front Office Department.
12. Maintain daily logbook and conduct informative handover to next shift ensuring that all relevant information is passed on clearly and that relevant managers are notified as necessary.
13. Act as Duty Manager and oversees all hotel operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided & deputize for Front Office Manager in his/ her absence and attend meetings as requested.
14. Support other daily tasks of the Front Office, including but unlimited from check in, check out to room arrangements for customers, ...
15. Perform any additional duties as requested by the Front Office Manager and Hotel Management.
16. Detailed tasks will be discussed in the interview1. Bachelor Degree or Diploma in Hotel Management or related field
2. Minimum of 3 year-experience in a similar role, strong knowledge in Front Desk Operations prefer at 5-star hotel
3. Fluency in English language
4. Fluency in other languages such as Chinese is a plus
5. Knowledge of Opera-PMS software/ Basic knowledge of Microsoft products to include word, excel and outlook
6. Excellent interpersonal and communication skills
7. Able to work under pressure and night shift if needed1. Mức lương hấp dẫn, theo năng lực + thưởng phí phục vụ. Competitive salary, depend on the service charge bonus. (12.000.000 - 16.000.000 + service charge)
2. Phụ cấp ca đêm, ca gãy và ngoài giờ theo quy định. Allowance for night shift, split shift and overtime as prescribed by policy.
3. Điều chỉnh tăng lương hàng năm theo tình hình kinh doanh thực tế. Annual salary increasement based on actual business result.
4. Tham gia Bảo hiểm (BHXH, BHTN, BHYT, BHTN) theo quy định. Social, Unemployment, Health, 24/24 Personal Accident Insurance according to Law.
5. Phúc lợi: Benefit:
- Hỗ trợ suất ăn, gửi xe, đồng phục và giặt ủi. Duty meal, parking lot, uniform and laundry service are provided.
- Thưởng vào các dịp Lễ, Tết theo tình hình kinh doanh. Bonus in the Public holidays and New Year based on company policy from time to time.
- Chương trình khen thưởng nhân viên xuất sắc của tháng, quý & năm. Employee recognition program for month, quarter & year awards.
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến. Professional working environment, opportunity to develop in career path.
- Các phúc lợi khác (sinh nhật, đám cưới, mừng sinh con, nằm viện, ...) theo chính sách công ty. Other allowances (birthday, wedding, baby welcome, hospitalization...) based on company policy.
![Times Cargo Logistic Co,. LTD Times Cargo Logistic Co,. LTD](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/65/110551-logo-tcl-1694531823.png)
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.
Những nghề phổ biến tại Times Cargo Logistic
Bạn làm việc tại Times Cargo Logistic? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Times Cargo Logistic](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/65/110551-logo-tcl-1694531823.png)