Mô tả công việc
- Fulfilling the administrative functions within the Department, this includes the completion of all documentation tasks for our recurring or newly issued IT services;
- Working closely with relevant stakeholders in order to propose payment schemes and ensure timely payment for our IT services;
- Acting as the representatives of Technology & Product Department in all engagement activities of PropertyGuru and PropertyGuru Vietnam;
- Collaborating with Heads of Department and the HRBP in designing engagement plan and implementing engagement activities within Technology and Product Department;
- Performing other related duties and responsibilities, as assigned.
Yêu cầu công việc
- 1-2 years of experience in HR/ Administration field, preferably in Technology sector.
- Strong abilities in using Microsoft Office, especially in Microsoft Excel;
- Good verbal and written communication skills;
- Customer - oriented, with a “can-do” attitude;
- Be able to multi-task in a fast-paced environment.
- High self-awareness to be motivated and joyful in helping and supporting other people
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Up to 12M
- Working during office hours from 8:00 AM to 5:15 PM, Monday to Friday
- Working in a 100% foreign-invested environment. Clear learning and career advancement opportunities.
- 13th-month salary bonus, KPI bonus (equivalent to 14-15 months' salary per year), holiday bonuses ranging from 300,000 VND to 500,000 VND per occasion; quarterly bonuses; regular health check-ups.
- 18 days of annual leave, plus Birthday leave with full pay.
- Enjoy all labor-related benefits as per Vietnamese labor law (social insurance, health insurance, unemployment insurance, etc.), comprehensive healthcare coverage with VNI.
- Participate in company's skill and vocational training programs.
- Work in a young, dynamic, friendly, and professional corporate culture.
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.