Mô tả công việc
• Monitor and evaluate the effectiveness of training and development programs, making recommendations for improvements as needed.
• Develop and maintain relationships with external training providers, consultants, and other vendors as needed.
• Fully manage Amann Learning Hub (LLH), which includes registering accounts for new hires, monitoring employee learning progress, tracking and reminding for mandatory courses, policies, and codes.
• Responsible for building various and wide employment networks to support the employee recruitment especially for high level employee
• Conduct Quality Management Audit as per Group Internal Audit Schedule
• Prepare Audit reports and follow-up audit action plans
• Update and maintain office policies (Rules, regulations, procedures)
• Support to organize activities related to culture development (teambuilding, company trip, town hall meeting...)
• Support to implement C&B Policies, Reward & Recognition Programs, Health Care
• Support to prepare annual budget
• Perform other duties as assigned.
Yêu cầu công việc
• At least 3 years experience in the relevant field.
• Familiarity with office management, training, C&B, HR procedures.
• Proven ability to work independently management, multi-tasking under pressure.
• Ability to analyze, identify and solve the problem quickly and effectively.
• Good verbal and written English.
• Thorough knowledge of MS Office Applications.
Quyền lợi được hưởng
Performance bonus, other benefits according to Company policy
Chăm sóc sức khoẻ
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Xe đưa đón
Shuttle Bus from Tam Ky to Da Nang
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.