Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Customer Service Agent will locate at Nefab Bac Ninh factory and manage all customer communication and process the required documents to be able to manage theshipments, orders, and invoices. Customer service agent will also handle customer complaints and create the required reports. This position will report to Customer serviceand logistic Manager of Nefab Vietnam.
* MAIN RESPONSIBILITIES:
- Be the contact window to maintain good relationship with customers, meet or exceed customer satisfaction.
- Process sales orders and invoices.
- Prepare shipping documents.
- Prepare correspondences and fulfil customer needs to ensure customer satisfaction.
- Maintain customer records by updating customer information.
- Resolve product or service problems by clarifying the customer complaint, selecting, and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction oradjustment, follow up to ensure resolution.
- Handle and follow up on sales/delivery enquiries, including payment issues.
- Plan, arrange and track delivery schedule.
- Follow up with customer on orders and payments.
- Generate sales, inventory, and other reports.
- Work closely with warehouse team on stock availability and its lead time.
- Any other tasks assigned by the leader as needed.
Yêu cầu công việc
- EXPERIENCE:
+ Experience with ISO standard as a benefit.
+ Experience in Packaging industry (corrugated, foam, wooden or plywood) or related to packaging industry is seen as a plus.
- LANGUAGES: Good at English (both in writing and speaking)
- SKILLS AND COMPETENCES:
- Effective verbal and written communication in Vietnamese and English with customers, suppliers, and all other departments.
- Good quality problem solving and decision-making skills.
- Excellent office software skills (MS Excel and MS PowerPoint)
- High workload capability and can work under high pressure.
- Highly motivated and independent.
- ERP experience is a plus.
- Document Control System (such as Master Control) experience is a plus.
- Working time: Monday - Saturday (Saturday can WFH)
Quyền lợi được hưởng
Attractive salary ; 13th month salary
Xe đưa đón
Shuttle service available to the office
Khác
Working time from Monday to Saturday (2 Sat off)
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.