Lô E1, Đường Số 6, KCN Hòa Bình, Xã Nhị Thành, Huyện Thủ Thừa, Tỉnh Long An
Mô tả công việc
- Please Customers as much as posible
- Reach win-win aim between Yujin and Customers
- Create good working enviroment
- Build and maintaince good relationship with customers
- Increase orders, reduce delays
- Give the best services to customers
- Daily communicate with customers via email, phone, skype, whatsapp, zalo...
- Explore customer information
- Deal with customers' requests, demands or claims
- Work in customer system
- Weekly join salesteam meeting
- Arrange and join meeting with clients or suppliers
- Manage orders
- Make production request, book ERP, book GD
- Create new EPR code, changing price in ERP, changing turn over between LA and TD and reverse in ERP
- Price calculate and quotation, make sales contract note
- Arrange shipments
- Book & follow inspection
- Work closely with production team, purchasing team, QC team, logistic team, suppliers
- Chase production's productivity, packing materials
- Follow and develop new designs, new production with R&D team
- Check samples quality, sample production quality, send samples or documents to customers
- Arrange UPS & DHL shipments
- Send packing photos report to customer
- Weekly update shipment on EX-A
- Follow payment
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Marketing, Business Administration, Economics or related business or commercial discipline. Preferrably international business administration.
- 02 years of experience in Sales & Marketing.
- Fluent in English, both spoken and written skills. MS application
- Independent working/strong project management skill
- Negotiattion skills
- Full the job as assigned
- Responsibility to handle and solve problem or complaint from buyers
Quyền lợi được hưởng
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to regulations
- 24/24 accident insurance
- 13th month salary bonus
- Opportunity for promotion
- Gifts on holidays and Tet
- Periodic health examination
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.