Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- To work with financial accounting team to collect, analyze, schedule payments to provide an accurate cash outflow forecast for a reasonable minimum cash requirement to ensure sufficient cash to cater business needs at the Group level.
- To work with various functions of the organization to update/consolidate the liabilities of the company (accounts payable/accrual/commitment and non-commitment) to ensure accurate cash requirements are regularly reported.
- To ensure the completion of weekly and monthly cash management report timely and accurately.
- To maintain banking infrastructure opening/closing bank accounts, implementation of electronic banking, bank signatories.
- To report the balance of debt on monthly basis.
- To be responsible for working capital limit renewal.
- To ensure weekly and monthly bank reconciliation is properly carried out at Corporate Office.
- Be the day-to-day point of contact for banks and financial institutions.
- Preparation of periodic and customized cash management reports.
- Actual cash-flow: reviewing the actual spending at the corporate level under different categories.
- Assist the Finance Director in preparing investment instructions to facilitate rebalancing, investment transactions and liquidity management for the business.
- Initiate and coordinate movements of cash between Cage and Operating account on a need basis.
- Co-ordinate with banks on internet banking management.
- Maintenance of bank accounts and other related information.
- Monitoring and maintenance of inter-company loans and lending covenants.
- Other duties as directed.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Finance/Business Administration/Commerce.
- ACCA, CPA, VACPA/VN CA certificate is a plus.
- 3 years in finance and accounting/auditing.
- Strong background in accounting, familiar with VAS and IFRS.
- Audit experiences, hospitality or construction experience preferred.
- Strong computer literacy.
- Good command of English, both verbal and written.
- Managing deadlines (from routine to project based).
- Teamwork spirit; and
- Ability to lead the team.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập năm 2006, Tổng Công ty cổ phần Bảo hiểm Toàn Cầu - GIC liên tục chuyển mình để mang đến những dịch vụ Bảo hiểm Phi nhân thọ tốt nhất, tập trung ở 4 mảng nghiệp vụ: Bảo hiểm Sức khỏe, Bảo hiểm Xe cơ giới, Bảo hiểm Tài sản và Bảo hiểm Hàng hóa vận chuyển.
Là thành viên của Tập đoàn Bảo hiểm ERGO từ Cộng hòa Liên Bang Đức từ 2011, GIC thừa hưởng nền tảng gần 100 năm kinh nghiệm phục vụ bảo hiểm tại trên 30 thị trường quốc tế.
Suốt 15 năm qua, GIC tự hào đồng hành cùng hơn 2.5 triệu khách hàng Cá nhân và Doanh nghiệp, giúp khách hàng nhanh chóng khắc phục các sự cố bất ngờ và không ngừng tiến bước trên hành trình cuộc sống, với phương châm dịch vụ 3 chữ “TOÀN”
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Thể thao
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Tổng Công ty cổ phần bảo hiểm Toàn Cầu được thành lập
- Năm 2011, GIC hợp tác với ERGO - một trong những tập đoàn bảo hiểm lớn nhất Châu Âu
- Năm 2014, GIC tài trợ chương trình ”Diễn tập tìm kiếm cứu nạn hàng hải trên tuyến luồng Sài Gòn-Vũng Tàu
- Năm 2015, GIC đã tổ chức Hội nghị triển khai kế hoạch kinh doanh – GIC Kick-off 2015
Mission
Sứ mệnh của công ty bảo hiểm GIC là cung cấp các dịch vụ bảo hiểm đa dạng và chất lượng cao, đồng thời tập trung vào sự đổi mới và phát triển công nghệ để cải thiện và tối đa hóa những lợi ích cho khách hàng của mình.