Develop, document, and execute detailed test cases and test plans.
Perform manual testing of software applications to ensure they meet functional requirements and quality standards.
Identify, document, and track software defects and inconsistencies.
Collaboration:
Work closely with developers, product managers, and other QA team members to understand requirements and ensure comprehensive test coverage.
Participate in team meetings and contribute to project planning and retrospectives.
Reporting and Documentation:
Document test results and provide detailed reports on software quality.
Maintain accurate records of test cases, test results, and defects.
Communicate testing progress, results, and issues to stakeholders.
Continuous Improvement:
Stay updated with the latest testing methodologies and best practices.
Suggest improvements to the testing process to enhance efficiency and effectiveness.
Assist in the development and maintenance of QA documentation and processes.Education:
Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field is preferred but not required.
Experience:
At least 1 year of experience in manual software testing.
Skills:
Familiarity with software development lifecycle (SDLC) and QA methodologies.
Strong analytical and problem-solving skills.
Excellent attention to detail and ability to work in a fast-paced environment.
Good communication and interpersonal skills.
Ability to work both independently and as part of a team.
Basic knowledge of SQL and experience with test management tools (e.g., JIRA, TestRail) is a plus.
English: reading, writingSalary shall be discussed during the interview;
Monthly working allowance when working at client's office;
5 working days per week (Monday-Friday);
Friendly, professional and open working environment;
Premium Heath Care Insurance 24/7 for Key Person;
Company Trip and Events, Birthday Party, Year End Party;
Labor Contract, Social insurance as Labor Law;
Training courses: Technical skills;
Professional and Flexible Working Environment.
Tổng công ty viễn thông Toàn Cầu là công ty trách nhiệm hữu hạn một thành viên, 100% vốn Nhà nước, do Bộ Công an làm Chủ sở hữu, hoạt động theo Luật Doanh nghiệp.Quyết định thành lập: số 1359/2007/QĐ-BCA(E11) ngày 28/11/2007 của Bộ trưởng Bộ Công an
Mã số doanh nghiệp: số 0102556773, Giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp của Sở Kế hoạch và Đầu tư TP. Hà Nội cấp (lần thứ nhất) ngày 05/12/2007
Địa chỉ Trụ sở chính: số 280B Lạc Long Quân, P. Bưởi, Q. Tây Hồ, TP. Hà Nội
Cơ quan đại diện Cục An ninh mạng và phòng, chống tội phạm sử dụng công nghệ cao, Bộ Công an.
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Năm 2007: Tổng công ty Công nghệ - Viễn thông Toàn cầu được thành lập.
-
Năm 2014 : Chủ tịch nước trao tặng Huân chương Bảo Vệ Tổ quốc hạng Ba.
-
Năm .2017: Tổng công ty Công nghệ - Viễn thông Toàn cầu được điều chuyển về Cục An ninh mạng (nay là Cục An ninh mạng và phòng, chống tội phạm sử dụng công nghệ cao) quản lý.
-
Năm 2021: Trao quyết định cho đồng chí Chủ tịch kiêm Tổng giám đốc và 3 đồng chí lãnh đạo chủ chốt của Tổng công ty GTEL.
Mission:
GTEL đặt mục tiêu phát triển thành một doanh nghiệp công nghệ hàng đầu Việt Nam, cung cấp các dịch vụ chất lượng cao trong lĩnh vực viễn thông, công nghệ thông tin, bảo mật và an ninh mạng, tích hợp hệ thống,….đến các cơ quan, tổ chức, các doanh nghiệp, cá nhân với cam kết luôn là “đối tác có trách nhiệm” của khách hàng. Phấn đấu trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong khối doanh nghiệp trực thuộc Bộ Công an.
Review Tổng Công Ty Viễn Thông Toàn Cầu - GTEL
Support nhiệt tình, được trao đổi rõ ràng(rv)