Mô tả công việc
- Work as part of the SAP implementation engagements
- Strong working knowledge in ABAP to review functional specification (FS), work closely with functional consultants and suggest appropriate solutions.
- Familiar with common functional modules such as FICO, SD, MM, QM, PP, PM, WM.
- Review the algorithms and performances of ABAP Programs, experienced in ABAP Debugging, Performance Tools, Runtime Analysis, SQL Trace.
- Experienced Reports program, Dialog program, Optimization code, Smart Forms, SAP Scripts, Dialog Programs, User exit/Enhancement, database designing, ALV/ ALV OO, BDC, BAPI, OOPs, IDOCs, SAP Query, Substitution/Validation, SAP Script.
- Experienced SAP workflow, SAP interface through PI or without PI system
- Experienced in Data Migration and Data Uploads using Batch Data Communication Programs (BDC) using Call Transaction and Session Methods.
- SAP Enhancements & User Exits like menu exits, field exits, and screen exits are created upon client requirements.
- Experienced working knowledge of ABAP/4 workbench, Data Dictionary, Classical and Interactive Reports using ALV, Dialog Programming, Object Oriented Programming, SAP Scripts, Smart Forms, Web Dynpro.
- Experienced in using some tools supported by HANA such as Eclipse (for Core data service (CDS) view, ABAP-Managed Database Procedures (AMDP), Web IDE, SAP Fiori launchpad.
- Having experience in developing and designing Fiori Apps, understanding how to enhance standard Fiori apps, and being able to debug and fix Fiori issues is an advantage.
- Manage and monitor tasks of ABAP members.
- In-charge of technical issues as well as coordinating with SAP on any product issues.
- Provide quality deliverables within designated project timelines.
- Deliver technical training and user support as required.
- Support pre-sale activities in terms of technical solutions
- Act as subject matter mentor to fresher and junior members
- Strong working knowledge in a respective specialized team.
Yêu cầu công việc
- Minimum of 5 years as an SAP Technical Consultant or relevant experience
- Involved in at least 5 full cycle projects or equivalent experience.
- Proficient in English and Vietnamese.
- Technical knowledge and gap analysis experience
- Detailed understanding of business operations to ensure the best solutions are provided to customers.
- Conduct SAP Training with SAP Education official documents.
- Work as a part of the SAP project team and support helpdesk tickets when required.
- High teamwork attitude, responsibility, independent working ability, self-study
Quyền lợi được hưởng
- Laptop
- Phụ cấp
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Tổng công ty viễn thông Toàn Cầu là công ty trách nhiệm hữu hạn một thành viên, 100% vốn Nhà nước, do Bộ Công an làm Chủ sở hữu, hoạt động theo Luật Doanh nghiệp.Quyết định thành lập: số 1359/2007/QĐ-BCA(E11) ngày 28/11/2007 của Bộ trưởng Bộ Công an
Mã số doanh nghiệp: số 0102556773, Giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp của Sở Kế hoạch và Đầu tư TP. Hà Nội cấp (lần thứ nhất) ngày 05/12/2007
Địa chỉ Trụ sở chính: số 280B Lạc Long Quân, P. Bưởi, Q. Tây Hồ, TP. Hà Nội
Cơ quan đại diện Cục An ninh mạng và phòng, chống tội phạm sử dụng công nghệ cao, Bộ Công an.
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Năm 2007: Tổng công ty Công nghệ - Viễn thông Toàn cầu được thành lập.
-
Năm 2014 : Chủ tịch nước trao tặng Huân chương Bảo Vệ Tổ quốc hạng Ba.
-
Năm .2017: Tổng công ty Công nghệ - Viễn thông Toàn cầu được điều chuyển về Cục An ninh mạng (nay là Cục An ninh mạng và phòng, chống tội phạm sử dụng công nghệ cao) quản lý.
-
Năm 2021: Trao quyết định cho đồng chí Chủ tịch kiêm Tổng giám đốc và 3 đồng chí lãnh đạo chủ chốt của Tổng công ty GTEL.
Mission:
GTEL đặt mục tiêu phát triển thành một doanh nghiệp công nghệ hàng đầu Việt Nam, cung cấp các dịch vụ chất lượng cao trong lĩnh vực viễn thông, công nghệ thông tin, bảo mật và an ninh mạng, tích hợp hệ thống,….đến các cơ quan, tổ chức, các doanh nghiệp, cá nhân với cam kết luôn là “đối tác có trách nhiệm” của khách hàng. Phấn đấu trở thành doanh nghiệp hàng đầu trong khối doanh nghiệp trực thuộc Bộ Công an.
Review Tổng Công Ty Viễn Thông Toàn Cầu - GTEL
Support nhiệt tình, được trao đổi rõ ràng(rv)