Mô tả công việc
2. Prepare an action plan following the check list of the Brand standards and follows up the Mystery Guest visit report, with Heads of Department and General Manager.
3. Analyse the results of the customer satisfaction (Trust You).
4. Prepare an action plan on the results of the customer satisfaction, with Heads of Department and General Manager.
5. To give inductions and re-inductions to the associates.
6. Take care of the online reputation of the hotel and its follow up on the websites and OTAs (analysis of comments, and reply).
7. Keep a direct contact with the customers.
8. Participate actively to design the strategy to increase additional incomes (upselling).
9. To look after the attraction and monitoring of the Pearl Club customers at the hotel and ensure the welcome and the delivery of their benefits and their reconnaissance during their stay.
10. To deal with all customer complaints (during and post stay).
11. Adapt the sensorial LOOK AND FEEL experience at the hotel, following the Brand guidelines, to promote the other revenues creating good environments that will generate the customers to stay and increase the average consumption (music, aromas, decoration, illumination, and control other physical aspects).
12. Assigning amenities to VIP clients (according to personal preferences).
13. Participate in rooms inspections (random and VIP) .
14. Participate in the organization of the events (setup of the meeting room).
15. Manage the external communication plan (hotel channel, check in, lobby screen, digital frames, etc.).
16. Manage the internal communication plan (briefings with HOD, training, and shares the guests’ comments and Review Pro indicators: NES, POP
17. Promote, coordinate, and implement ideas to improve the sustainable development and to increase the social contribution (inform to the customers through different channels).
18. Promote and support the Recognition Plan of the hotel.
19. Give support to the General Manager of the hotel (Manager on duty, specific projects, pilot projects, etc.).
20. Creates the activities program for KIDS and Adults. Ensure the assistance of the guests.
Quyền lợi được hưởng
- Negotiable salary depends on professional capacity, considered for income adjustment according to capacity and work efficiency;
- Unlimited free access to leading amusement parks in VinWonders and Safari areas nationwide for employees who have signed labor contracts.
- Purchase PVI Health Insurance package: Medical examination and treatment at international hospitals;
- Bonus 1 month of 13th salary and bonus for other holidays as prescribed (minimum VND 3,500,000)
- Receive professional training and have many opportunities to develop to higher positions;
- Along with other attractive and outstanding internal preferential policies and regimes.
Yêu cầu công việc
- University Degree, preferably in Tourism or Hospitality.
- Hotel operations. Public Relations and Customer Service.
- At least 2 years in a similar position in hotels with similar stars and services.
Yêu cầu hồ sơ
Candidates concern please don't hesitate to update and send resume to:
- SĐT/zalo: 0905235651(Mr. An)
Tổng Công ty Xây dựng Số 1 – CTCP (CC1) là doanh nghiệp chuyên xây lắp các công trình xây dựng dân dụng, công nghiệp, cơ sở hạ tầng và các công trình năng lượng uy tín hàng đầu tại Việt Nam. Với thông điệp “Xây dựng khát vọng Việt”, những dự án của CC1 bàn giao luôn vượt trên sự kỳ vọng của khách hàng về các yếu tố an toàn, chất lượng, tính năng vận hành và thẩm mỹ, đồng thời bền vững trước mọi thách thức của thời gian.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện cho bản thân và gia đình
- Được hưởng bảo hiểm xã hội và bảo hiểm y tế đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Tham quan, nghỉ mát hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 1979, Tổng công ty Xây dựng số 1 được thành lập ra đời với vai trò là nhà thầu phụ.
- Giai đoạn từ 1985 đến 1898, công ty mở rộng phạm vi hoạt động sang kinh doanh, sản xuất và xuất nhập khẩu các VLXD.
- Năm 1990, Công ty được xếp hạng Tổng công ty Xây dựng số 1.
- Năm 1992, công ty là đơn vị cung cấp dịch vụ tư vấn đầu tư và thiết kế xây dựng bất động sản.
- Năm 1996, công ty lần đầu đăng ký kinh doanh với số ĐKKD: 103392 theo quyết định thành lập lại số 995/BXD- TCLD của Bộ trưởng Bộ Xây Dựng năm 1995.
- Năm 2001,Công ty CC1 phát triển sâu vào lĩnh vực bất động sản, bao gồm đầu tư và kinh doanh khách sạn, du lịch, dịch vụ vui chơi giải trí, thi công xây lắp đường dây và trạm biến áp điện đến 500KW và đầu tư KD văn phòng, căn hộ. Ngoài ra giai đoạn này, công ty còn đưa lao động và chuyên gia Việt Nam đi làm việc có thời hạn ở nước ngoài
- Năm 2002, thêm lĩnh vực hoạt động ngành công nghệ bao gồm xây dựng nhà máy thủy điện, kinh doanh điện, khai thác cảng biển.
- Năm 2010, Chuyển công ty mẹ - Tổng công ty Xây dựng số 1 thành Công ty trách nhiệm hữu hạn một thành viên theo quyết định số 617/QĐ - BXD của Bộ Xây Dựng ngày 10/06/2010
- Năm 2016, Tái cấu trúc Tổng công ty xây dựng số 1 và cổ phần hoá thành Tổng Công ty xây dựng số 1 - Công ty cổ phần
- Năm 2020, bộ xây dựng chuyển nhượng toàn bộ vốn Nhà Nước tại Tổng công ty xây dựng số 1
Mission
Dẫn dắt sự thay đổi - là đối tác tin cậy trong ngành Đầu tư - Xây dựng.