Việc làm Xuân Cầu

Cập nhật 31/12/2024 00:47
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
Xuân Cầu
Receptionist Cum Administrative Officer (Contract Via Third Party)
Xuân Cầu
78 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

Our Company reflects the diversity of our employees. At TotalEnergies, the wide variety of talents drives our competitiveness, our ability to innovate, and our attractiveness. Therefore, we welcome differences in age, disability, gender reassignment, pregnancy/maternity, race, religion, beliefs, sex, sexual orientation, and family/parental status. We believe Diversity makes us better.
Key activities:
Receptionist:
- Answer incoming calls on multi-line switchboard, and route phone calls to the appropriate contact within the company.
- Receive guests/visitors at lobby area, determine nature of business, issue visitor passes, and direct them to the appropriate contact within the company to ensure the compliance with Total security policy.
- Ensure internal/incoming post is sorted and ready for distribution to correct personnel.
- Send out internal/external mail and correspondence.
- Update internal telephone list monthly.
Admin Officer:
- Manage contract, process payment and solve complaints of postage service.
- Order and prepare payment for newspapers/ stationary/groceries purchase/ drinking water/coffee/ office rental/ office machine for office.
- Stock and order name card, letterhead, envelope for office.
- Register and prepare payment taxi cards, Grab services.
- Register, follow and payment monthly hand phone cost - 3G service expenses for staff.
- Follow up storage services & make payment.
- Prepare workstation& stationery, Parking card for newcomers.
Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the board of management

Yêu cầu công việc

- Bachelor's degree in Business Administration, Economics or relevant majors.
- Has at least 2-3 years of experience as Office Admin or Receptionist.
- Good English communication and interpersonal skills.
- Good at MS Office, especially in MS Excel.
- Good time management and team collaboration.
- High adaptability and flexibility.
- Willing to learn and take on new tasks.
- Professional attitude and appearance.
- Have Customer Service mindset.
- Ability to use Canva will be a plus.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Flexible working environment.
Đào tạo
Professional Training & Development program and mobility opportunity.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 444 Bạch Đằng, Phường Chương Dương
Xuân Cầu tự hào là đơn vị tiên phong đưa dòng xe máy Piaggio – thương hiệu Ý vào Việt Nam. Suốt hành trình 25 năm qua, Xuân Cầu đã chiếm được lòng tin của người tiêu dùng và chiếm lĩnh thị trường bằng uy tín, sự tận tâm, chất lượng dịch vụ trên khắp cả nước.
Tính đến nay, Xuân Cầu đang sở hữu nhiều cửa hàng phân phối và trung tâm bảo hành rộng khắm cả nước, tập trung tại các thành phố lớn: Hà Nội, Thành phố Hồ Chí Minh, Quảng Ninh.
Các Showroom giới thiệu và phân phối sản phẩm của Xuân Cầu đều được thiết kế theo tiêu chuẩn quốc tế của Piaggio – tiêu chuẩn Motoplex khắt khe nhất bao gồm: bán hàng – dịch vụ – phụ tùng. Với thiết kế mang đậm chất Ý, khu trưng bày thân thiện, khu vực dịch vụ bán hàng và hậu mãi hiện đại theo đúng chuẩn Quốc Tế, Piaggio Xuân Cầu mong muốn lan toả niềm kiêu hãnh của nước Ý trên khắp nẻo đường đất Việt.

Những nghề phổ biến tại Xuân Cầu

Bạn làm việc tại Xuân Cầu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Xuân Cầu

Xuân Cầu

Click để đánh giá