Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
SUMMARY:
- Department: Commercial Excellence & Digital
- Reporting directly to: Digital & MCE Manager
- High frequency of interaction: Sales, Marketing, Medical, Compliance, Legal, Agency
- Working location: HCMC
CORE JOB RESPONSIBILITIES:
1. Main purpose of Role
At Abbott EPD, our vision is to lead the industry in innovative healthcare solutions that improve lives. As part of this mission, our events play a crucial role in communicating our values, advancing our brand, and engaging with key stakeholders.
The Associate Event Manager will lead a dynamic event team, each member responsible for specific event categories. This role is pivotal in orchestrating successful events and meetings by collaborating closely with the Brand team, Compliance, Sales, external logistics, and event agencies. The Associate Event Manager will play a crucial leadership role in enhancing team performance and stakeholder engagement, ensuring event excellence and fostering creativity and innovation in event planning.
2. Key responsibilities:
- Event Planning & Execution:
- Oversee the planning and execution of all events and meetings including external events with HCPs and internal events.
- Ensure each team member effectively manages their assigned event categories.
- Coordinate with internal teams (Brand, Medical, Sales, Compliance, Legal…) and external partners (logistics, event agencies).
- Integrate creative and innovative concepts into event planning to effectively convey the value and message of each category, thereby enhancing the overall attendee experience.
- Leadership & Team Management:
- Lead, mentor, and motivate the event team through positive communications.
- Foster a collaborative and high-performance team culture.
- Conduct regular team meetings and performance reviews.
- Stakeholder Engagement:
- Build and maintain strong relationships with key stakeholders.
- Ensure clear communication and alignment with all parties involved in event planning and execution.
- Address and resolve any issues or conflicts that arise.
- Event Excellence:
- Establish and maintain high standards for event quality and attendee satisfaction.
- Implement best practices and continuous improvement processes for event management.
- Budget Management:
- Develop and manage event budgets.
- Ensure cost-effective use of resources while maintaining high-quality standards.
- Compliance & Reporting:
- Ensure all events comply with company policies and regulatory requirements.
- Lead and present post-event reports, including feedback and performance metrics.
3. Supervisory responsibilities
- Manage event teams including event executive, event administrator.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE & SKILL REQUIRED:
- Over 3 years of experience in a managerial or leadership role in event management, preferably within the pharmaceutical industry or with an event agency background.
- Excellent organizational and multitasking abilities.
- Strong problem-solving skills abilities to identify issues, develop solutions, and implement effective strategies to ensure the smooth execution of events.
- Experience working with Cross functional team & external parties with high level of interpersonal and communication skills.
- Ability to work under pressure and meet tight deadlines.
- Ability to develop innovative ideas and concepts for event planning that effectively convey the value and message of each category, enhancing the overall attendee experience.
- Proficiency in event management software and tools (including event planning & tracking, project management tools, communications platforms…)
- Highly proficient in Excel and PowerPoint.
- Highly proficient in English.
- Knowledge of compliance and regulatory requirements in the pharmaceutical industry is a plus.
MINIMUM EDUCATION REQUIRED
- Bachelor’s degree in Event Management, Marketing, Business Administration, or related fields
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
- Thành lập từ năm 2010 cho tới nay CellphoneS đã không ngừng mở rộng phát triển hệ thống khắp cả nước và trở thành một trong những chuỗi bán lẻ điện thoại di động hàng đầu cả nước.
- Sứ mệnh của CellphoneS là đem đến cho khách hàng sự hài lòng cao nhất với thái độ phục vụ trẻ trung, thân thiện và các sản phẩm chất lượng tốt nhất. Đem đến cho nhân viên một môi trường làm việc công bằng, thân thiện, thoả sức thể hiện
- Công ty cam kết trở thành chuỗi cửa hàng bán lẻ thiết bị công nghệ với chất lượng dịch vụ hàng đầu luôn hướng tới khách hàng trong mọi hành động
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ các khoản BHXH, BHTN, BHYT theo quy định Thưởng Lễ/Tết, lương tháng 13…
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm, tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2010
Mission
6 giá trị cốt lõi của CellphoneS:
- Chánh niệm
- Biết ơn
- Mình là gốc rễ vấn đề
- Trung thực
- Tình huynh đệ
- Làm đúng cam kết
CellphoneS mong muốn mang lại những trải nghiệm chất lượng nhất và trở thành người bạn đồng hành tin cậy của Quý khách hàng.
Review Kỹ Thuật Diệu Phúc (cellphones)
Quy trình làm việc thì không rõ ràng, OT không lương.
Công ty gia đình, không trân trọng nhân viên, ép KPI của nhân viên đủ kiểu luôn. Lương cực thấp.
Làm nhân viên bán hàng của công ty cực kì cực