Việc làm Pullman Hotels

Cập nhật 11/12/2024 23:22
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
[Tân Bình] Operations Manager - Korean Topik 5 - Upto 50M - 70M Gross
Pullman Hotels
294 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 50 - 70 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 06/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

✔ Manage the daily operations of the projects of Unit.

✔ Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company's spirit and values through each job to customers' row.

✔ Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.

✔ Evaluate achievements and recognize members' contributions.

✔ Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.

✔ Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients' requirements.

✔ Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.

✔ Demonstrate high level of knowledge of the client's industry, industry trends, client's business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.

✔ Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.

✔ Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.

✔ Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.

✔ Managing reports and reporting system to evaluate performance.

✔ Monthly & other BAU reports.

Yêu cầu công việc

✔ Age : 30 - 40

✔ Proven experience as an Operations Manager or in a similar role.

✔ Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.

✔ Proficiency in English communication is an advantage.

✔ Experience in E-Commerce, Call Center, Retail companies (must have)

✔ Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.

✔ Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.

✔ In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.

✔ Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.

✔ Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.

✔ Willingness to work a flexible schedule.

SALARY:

KOR Language: 50 - 65 mil (gross)

KOR/ENG Language: Up to 70 mil (gross)

WORKING TIME: 8 AM - 5 PM, Monday – Friday & Bi-weekly Saturday.

Quyền lợi được hưởng

✔ Promotion opportunities & Salary increase every year.

✔ Periodical bonus: twice/year.

✔ 13th-month salary.

✔ Insurances followed Vietnamese Labor Law.

✔ Extra Health and Incidence Insurance.

✔ Bonuses, gifts for Holidays.

✔ Activities: Birthday party, Employee engagement activities.

✔ Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.

✔ Global oriented working environment.

✔ Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams.

✔ Opportunities to work with leading clients/companies in the field around the world.

Khu vực
Báo cáo

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Pullman Hotels Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên. 

Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới. 

Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. 

Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels

Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pullman Hotels

Pullman Hotels

Click để đánh giá