Job description
As a Sales Executive, you will manage accounts and ensure sales achievement in assigned territories and product lines. You will assist the DSM in relieving their duties whenever necessary.
Your Opportunity:
Actively manage existing accounts to ensure long-term partnerships and customer satisfaction proactively.
Develop new accounts with proper and close follow-up of sales opportunities.
Develop and maintain good customer relationships with important and relevant personnel.
Proactively and creatively solve problems by managing customer complaints through proper investigation and close follow-up to resolve issues (e.g., product deliveries/application troubleshooting).
Coordinate with distribution partners/third parties to better serve customers.
Work closely with the Professional Service team to deliver post-sales service for maximum customer satisfaction.
Who You Are:
Have a Bachelor's degree in Health/Science.
Have more than 1 year of experience in pharmaceutical sales/healthcare.
Possess effective communication and interpersonal skills.
Have creative problem-solving and negotiation skills.
Have experience in handling customer complaints.
Position: Licogi 13, Khuất Duy Tiến, Hà Nội
Công ty TNHH XNK PT Đông Dương - Tập đoàn thể thao KINGSPORT được thành lập năm 2009 với nghành nghề kinh doanh chính: Kinh doanh thiết bị gia dụng & hàng thể thao. Qua gần 12 năm phát triển hiện nay chúng tôi đã và đang là nhà cung cấp thiết bị thể thao lớn nhất Việt Nam với thương hiệu KINGSPORT, với hệ thống cửa hàng bán lẻ có mặt rộng khắp các vùng miền trên cả nước. Môi trường làm việc tích cực tạo điều kiện tối da cho nhân viên phát huy tài năng sẵn có, Với đội ngũ nhân sự trẻ giàu nhiệt huyết và đam mê đã góp phần cho sự thành công của chúng tôi ngày hôm nay.
1. Tầm nhìn
• Top Southeast ASIA
• Doanh nghiệp của sự sẻ chia tri thức và sức khỏe
• Dẫn đầu trong việc tìm kiếm những giải pháp để giải quyết các vấn đề rắc rối liên quan đến sức khỏe, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái hoàn chỉnh các sản phẩm - dịch vụ theo tiêu chuẩn toàn cầu
2. Giá trị cốt lõi
Là nhãn hàng của những câu chuyện hạnh phúc và thành công
3. Sứ mệnh
Mang lại sức khỏe, hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân loại
4. Triết lý kinh doanh
Mong muốn mọi người đều cảm thấy tự hào, hạnh phúc bên trong và cân bằng được nhiều giá trị của cuộc đời