Mô tả công việc
Sales of paints or paint-related products (painting, chemicals)
We mainly sell industrial paints (rust prevention, baking paint, etc.) that we produce in our factory.
Our target users are paint proposals for Japanese industrial products (equipment, machinery, vehicles, etc.) and painting proposals for architectural steel frames (Vietnamese companies).
Sales area: South area
All internal documents, data and email are in English.
(Excluding communication between Vietnamese people)
The person in charge may be a foreign national, and explanations, including introductions, may be given in English.
Yêu cầu công việc
Education level:Uni
Language:Intermediate English(Ability to write and read in English is required.)
No. of experienced year:At least 5years of experience as a sales of paints or paint-related products (painting, chemicals)
Must
-At least 5years of experience as a sales of paints or paint-related products (painting, chemicals)
Good to have
-Experience working for a paint manufacturer (Kansai, Nippon Paint, JOTUN, PPG, Chugoku Paint, ADON, Dong Nai Paint, etc.) is preferred
-Preferred to have experience in direct sales to users, not agency sales
Quyền lợi được hưởng
■Working time
Mon-Fri:8:00~17:00
(to work one Saturday a month)
■Working conditions/Benefits :
- Bonus (usually 1~1.6month)
- Insurance
- Incentives: Implemented after one year of employment
-Gasoline allowance for motorcycles (distance-based, only for business use)
Công ty TNHH XNK PT Đông Dương - Tập đoàn thể thao KINGSPORT được thành lập năm 2009 với nghành nghề kinh doanh chính: Kinh doanh thiết bị gia dụng & hàng thể thao. Qua gần 12 năm phát triển hiện nay chúng tôi đã và đang là nhà cung cấp thiết bị thể thao lớn nhất Việt Nam với thương hiệu KINGSPORT, với hệ thống cửa hàng bán lẻ có mặt rộng khắp các vùng miền trên cả nước. Môi trường làm việc tích cực tạo điều kiện tối da cho nhân viên phát huy tài năng sẵn có, Với đội ngũ nhân sự trẻ giàu nhiệt huyết và đam mê đã góp phần cho sự thành công của chúng tôi ngày hôm nay.
1. Tầm nhìn
• Top Southeast ASIA
• Doanh nghiệp của sự sẻ chia tri thức và sức khỏe
• Dẫn đầu trong việc tìm kiếm những giải pháp để giải quyết các vấn đề rắc rối liên quan đến sức khỏe, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái hoàn chỉnh các sản phẩm - dịch vụ theo tiêu chuẩn toàn cầu
2. Giá trị cốt lõi
Là nhãn hàng của những câu chuyện hạnh phúc và thành công
3. Sứ mệnh
Mang lại sức khỏe, hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân loại
4. Triết lý kinh doanh
Mong muốn mọi người đều cảm thấy tự hào, hạnh phúc bên trong và cân bằng được nhiều giá trị của cuộc đời