CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN BẦU TRỜI VIỆT NAM

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN BẦU TRỜI VIỆT NAM

Cập nhật 14/11/2024 20:28
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN BẦU TRỜI VIỆT NAM
Receivable Accountant
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Main responsibility

1. Check the unit price of each factory, use that as a basis for issuing invoices to customers.

2. Monitoring quarterly price changes, periodic price increases of contracts for customers.

3. Track land rental prices, land use fees, and annual management fees of the zones.

4. Check and urge the collection and management of goods, manage debtors, monitor details of each customer, the amount owed by the customer, the time limit and the debt payment situation.

5. Manage transaction contracts with customers.

6. Record the entries related to Revenue, Service costs on the accounting software.

7. Enter the bank sub-book.

8. Work support for general accountants

9. Perform related work when required

10. Make reports according to regulations

Main tasks

• Check and compare:

1. Make A/R invoice, declare Invoice, issue service invoices according to each tracking period in the month.

2. Make accounting entries in accordance with accounting regulations and standards.

3. Monitor and check the quantity and unit price of goods and services to ensure accurate invoices.

4. Monitor and preserve output invoices.

5. Monitor price changes quarterly.

6. Monitor the debt situation and be in charge of contacting for quick and complete debt collection. Update debt collection status continuously to relevant management levels (1 time/week).

7. Warn relevant management about notable overdue debt objects or situations, avoiding risks in debt recovery.

8. Monitor and update the contract continuously to understand the term, unit price of goods and services, ensure the correct unit price and valid contract term.

9. Support in providing information on contract status, term, and unit price upon request.

10. Calculating late payment penalty interest of customers.

11. Sending debt reminder letters to overdue customers

12. Reconcile debt with customers.

13. In charge of making payment request and tracking expenses related to workshop rental service.

14. Enter the bank sub-number.

15. Perform other tasks as assigned by the Chief Accountant

Report:

1. Report on factory lease debt.

2. Monthly activity report.

3. General report on revenue - monthly workshop rental costs.

5. Periodic reconciliation of debts.

6. Make general tables of information, revenue and expenses upon request.

7. Report on annual revenue - expense plan.

Yêu Cầu Công Việc

Degree/Certificate Requirements

1 Academic level: College and above

2 Major: Accounting

3 English: Good communication, email and report.

4 Computer: Proficient in the use of office software

Required Experience/Knowledge

1 Expertise

• Bachelor of Accounting.

• Understanding the field of operation of the company.

2 Experience

• At least 01 year of experience in accounting - sales - debt

• Knowledge of accounting and bookkeeping.

• Ensure confidentiality of work information.

Requirements for qualities, personality/skills, abilities

1 Skill:

• Communication skills, problem solving.

• Good arrangement, organization and planning skills.

• Adaptation.

• Working group.

2 Ability:

• Capture work quickly, manage, organize and implement scientific and optimal work;

• Ability to think, create, analyse and synthesize well;

• Sensitivity, initiative and high sense of responsibility at work;

• Withstand high work pressure.

3 Personality/Attitude:

• Professional, flexible, flexible style.

• Honest, fair, objective and progressive.

4 Other:

• Good appearance, agile, making a good impression.

• Good health.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
14B Kỳ Đồng, Phường 9, Quận 3, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN BẦU TRỜI VIỆT NAM
CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN BẦU TRỜI VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, toà nhà Thăng Long, số 98a Ngụy Như Kon Tum, Thanh Xuân, Hà Nội

Công ty Cổ phần Bất động sản Bầu trời Việt Nam – Sky Realty là công ty chuyên tư vấn, phân phối các sản phẩm bất động sản do tập đoàn Sun Group làm Chủ đầu tư. Các chuyên viên tư vấn đều là những người dày dặn kinh nghiệm, am hiểu sâu sắc trong lĩnh vực bất động sản, luôn tận tâm, nhiệt tình tư vấn giúp mang lại lợi ích và sự thoả mãn tối đa cho mọi khách hàng.

Tự hào là Đại lý chiến lược số 1 miền Bắc của Tập đoàn Sun Group với doanh số 6 tháng đầu năm 2019 lên đến hơn 2.000 tỷ và đưa đến nhà đầu tư hàng trăm sản phẩm Bất động sản nghỉ dưỡng cao cấp của Tập đoàn Sun Group.

Dự án BĐS nghỉ dưỡng điển hình: Sun Grand City Nam Phú Quốc, Sun Premier Village Primavera, Melodia Boutique Shophouse, Sun Premier Village Kem Beach Resort,…

  • Trụ sở chính: Tầng 3, toà nhà Thăng Long, số 98a Ngụy Như Kon Tum, Thanh Xuân, Hà Nội
  • Chi nhánh Phú Quốc: Số 79, Đường Amafi, Sun Premier Village Primavera, Phường An Thới, thành phố Phú Quốc
  • Chi nhánh Tp.HCM: Số 118 đường 3 tháng 2, phường 12, quận 10, HCM.
  • Chi nhánh Đà Nẵng: Lô 8, B2-3 Nguyễn Phước Lan, Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN BẦU TRỜI VIỆT NAM

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN BẦU TRỜI VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN BẦU TRỜI VIỆT NAM

CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN BẦU TRỜI VIỆT NAM

Click để đánh giá