- Dynamic and innovative company|Competitive salary and compensation
The Client is a leading marketplace with a mission to impact millions of people's lives.
Job Description
- Work with the team to plan the company's annual marketing objectives and initiatives, which are in line with the directions from BOD
- Develop strategies for the Marketing department that support the company goals
- Prepare and manage monthly, quarterly and annual budgets for the Marketing department
- Set, monitor and report on team performance and propose timely action plans
- Ensure our brand message is strong and consistent across all channels and marketing efforts (like events, email campaigns, web pages and promotional material)
- Analyze user journeys, pain points, determine user personas, and keep track of competitor moves to propose meaningful business actions
- Identify opportunities to reach new market segments and expand market share
- Coordinate with Sales and Product in cross-functional projects to drive the business results
- Lead and inspire the marketing department to enhance both team performance and individual productivity
- Minimum 7 years of work in 360 marketing and at least 5 years of experience in people and P&L management.
- Proven track record of building and rolling out successful marketing strategies and campaigns.
- Profound knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, social media, email marketing, and content marketing.
- Data-driven mindset with the ability to track, analyze, and interpret data.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively across teams and influence key stakeholders.
- Self-driven, hands-on, and proactive with a strong sense of ownership and a passion for driving results.
- Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and adapt to changing priorities.
- Prior experiences in tech platforms and the marketplace are highly preferred.
- Attractive salary package, extra allowances, free lunch, free parking
- Premium Healthcare Insurance
- Premium Annual Health Checks for employees
- Flexible working hours (Mon - Fri)
Quote job ref: JN-102024-6568077
Sendo Technology JSC là một thành viên trong tập đoàn FPT và chịu trách nhiệm vận hành thị trường trực tuyến sendo.vn. Công ty này đã được thành lập vào ngày 13 tháng 5 năm 2014. Hiện nay, sendo.vn có hơn 80.000 cửa hàng online và là một trong những trang thương mại điện tử hàng đầu tại Việt Nam. Sendo.vn chủ yếu chuyên về việc bán hàng trực tuyến các mặt hàng về thời trang, điện tử, gia dụng, đồ chơi và nhu yếu phẩm
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN, BHTNLĐ theo quy định của Nhà nước
- Được tham gia bảo hiểm sức khỏe FPT Care
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghỉ mát hàng năm
- Tham gia các hoạt động team building ít nhất 01 lần/năm.
- Các câu lạc bộ thể thao, khiêu vũ, yoga,…
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Thành lập công ty cổ phần công nghệ sen đỏ
- Ngày 13/5/2014, Sendo.vn chính thức tách thành công ty cổ phần công nghệ sen đỏ trực thuộc của FPT
- Ngày 7/7/2014, Sendo.vn ra mắt phiên bản Mobile 2.0 với nhiều cải tiến đột phá, nhằm hướng đến một trải nghiệm mua sắm tốt nhất cho người dùng trên thiết bị di động
- Tháng 12/2014, Sendo tiếp nhận đầu tư chiến lược từ ba nhà đầu tư Nhật Bản
- Tháng 7/2015, ra mắt sendo app trên điện thoại di động
- Tháng 12/2015, sendo.vn kết hợp với Bộ Công Thương tổ chức ngày mua sắm trực tuyến để thu hút khách hàng
- Từ năm 2016 - 2019, Liên tục định vị sàn thương mại điện tử của Việt Nam, cải thiện các tiện ích mua hàng và nâng tầm thương hiệu
Mission
Xây dựng một cộng đồng mua bán trực tuyến chuyên nghiệp, thân thiện, tiện ích và bảo vệ người dùng, luôn giữ vững phương châm hoạt động lấy người dùng làm trung tâm và thực hiện tốt nhất vai trò cầu nối của mình “Giúp người bán hiểu rõ người mua cần gì - Giúp người mua biết rõ người bán là ai”.
Review SEN DO TECHNOLOGY
Cũng tạm ổn
Lương thấp, quy trình cứng ngắc
quy trình làm việc lạc hậu, cứng ngắt.