Việc làm Viettel

Cập nhật 17/10/2024 10:12
Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ VIETTEL
Senior Account Manager
Viettel 3.8★
128 đánh giá 154 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 11/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

We are seeking a Category Lead or Senior Account Manager with a strong track record in leading complex, multi-channel campaigns. In this strategic role, you will drive end-to-end influencer marketing campaign including planning and execution, foster high-level client relationships, oversee budget management, and deliver actionable post-campaign insights. As the primary point of contact for the client’s division, you will ensure campaigns meet their business objectives while providing strategic counsel to optimize performance and long-term growth.

Key Responsibilities:

  1. Strategic Influencer Marketing Campaign Deployment:
    • Lead the overall strategy and detailed execution of integrated digital campaigns across multiple platforms.
    • Collaborate with cross-functional teams (creative, strategy, media, production) to ensure flawless execution aligned with client objectives.
    • Proactively identify potential challenges and opportunities to ensure smooth, efficient campaign launches.
  2. Client Leadership & Consultation:
    • Serve as the senior liaison between the agency and key client stakeholders, delivering strategic insights and recommendations.
    • Build trusted relationships, positioning yourself as a go-to expert for the client’s division.
    • Provide clear and actionable reporting, regularly presenting performance insights and recommendations for optimization.
  3. Financial Stewardship:
    • Take full ownership of the campaign budget, ensuring that resources are effectively allocated and campaigns are delivered on time and within budget.
    • Closely monitor financial metrics, providing regular forecasts and ensuring profitability while delivering exceptional value to the client.
    • Collaborate with the finance team for accurate billing and financial reconciliation.
  4. Post-Campaign Analytics & Insights:
    • Lead comprehensive post-campaign analyses, transforming data into actionable insights and future-forward strategies.
    • Present detailed post-campaign reports that go beyond numbers, focusing on actionable takeaways that can drive continuous improvement.
    • Partner with clients to define next steps and build longer-term strategies based on learnings.
  5. Client Growth & Strategic Development:
    • Drive client growth by identifying new opportunities for expansion, cross-sell, and upsell within your category.
    • Collaborate with leadership to craft innovative solutions that align with client goals, business challenges, and market trends.
    • Build long-term client partnerships, securing the agency's position as a trusted strategic partner.

Yêu Cầu Công Việc

  • 7+ years of experience in influencer marketing, client services, or account management within an agency environment.
  • Proven success in leading complex, high-impact digital influencer campaigns across multiple channels.
  • Strong expertise in campaign strategy, performance metrics, and digital marketing trends.
  • Exceptional client-facing and communication skills, with experience in building senior-level client relationships.
  • A strong commercial mindset with a proven ability to manage budgets and drive profitability.
  • Advanced project management capabilities, with a talent for balancing multiple priorities and delivering under pressure.
  • A results-driven leader with a track record of delivering on KPIs and driving business growth.
  • Analytical, data-driven, and adept at translating insights into strategic recommendations.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:

Tổng Công ty Viễn thông Viettel (Viettel Telecom) là công ty trực thuộc Tập đoàn Viễn thông Quân đội Viettel được thành lập ngày 5 tháng 4 năm 2007, trên cơ sở sáp nhập các Công ty Internet Viettel, Điện thoại cố định Viettel và Điện thoại di động Viettel.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng Bảo hiểm xã hội
  • Được hưởng Bảo hiểm y tế
  • Được hưởng Bảo hiểm thất nghiệp
  • Khám sức khỏe định kỳ hàng năm

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các câu lạc bộ công ty: Bóng bàn, Bóng đá, Pes, Bi-a, v.v.
  • Thi đấu thể thao
  • Tiệc sinh nhật hàng tháng, xây dựng đội ngũ hàng quý đến tiệc năm mới, chuyến đi công ty, v.v
  • Ngày hội Sáng tạo, giải bóng đá, Viettel’s Got Talent,...

Lịch sử thành lập

  • Năm 1994, Công ty bắt đầu sản xuất và kinh doanh các sản phẩm nước giải khát tại Việt Nam.
  • Năm 2013, Suntory Holdings Limited tăng cường đầu tư vào liên doanh và đổi tên công ty thành Công ty TNHH Nước Giải Khát Suntory PepsiCo Việt Nam (SPVB).
  • Năm 2015, SPVB chính thức mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Long An, tỉnh Long An, Việt Nam.
  • Năm 2020, SPVB tiếp tục mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Mỹ Phước III, tỉnh Bình Dương, Việt Nam.

Mission

Viettel hiện là tập đoàn Viễn thông - CNTT lớn nhất Việt Nam, top 30 công ty viễn thông toàn cầu với hơn 13.000 nhân viên và đang kinh doanh tại 11 thị trường trải dài từ Châu Á, Châu Mỹ, Châu Phi. Bên cạnh viễn thông, Viettel còn tham gia vào lĩnh vực nghiên cứu sản xuất công nghệ cao, phát triển ứng dụng công nghệ số, hàng không vũ trụ và nhiều lĩnh vực khác.


Review Viettel

3.8
128 review

Những nghề phổ biến tại Viettel

Bạn làm việc tại Viettel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Viettel

Viettel

Click để đánh giá