Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Senior HR Admin - Good English
BẤT ĐỘNG SẢN VHA
33 việc làm
6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
30 - 35 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
19/08/2024
Hạn nộp hồ sơ:
19/09/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Trên 5 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Key Responsibilities:
1. Overtime and Allowance, Records Verification:
Review and verify overtime records, ensuring accuracy based on service reports.
Submit verified records to Singapore HR Payroll Officer
Address discrepancies in the excel file that will be shared to the Singapore Operations Supervisor/Manager.
2. Invoice Processing:
Process invoice report and Employment Details sent by Singapore HR Executive
Submit processed files to Singapore Finance
3. Benefits Tracking:
Process and approve employee medical and dental benefits claims.
Check that invoices match claims and manage the reimbursement process.
Remind employees of claims exceeding capped amount
Coordinate with SG HR Manager for confirmation checks.
4. CV Screening:
Liaise with Talent Acquisition (Singapore) on vacancies in Singapore
Collaborate with Talent Acquisition (Vietnam) to post job descriptions on job portals
Screen CVs, discuss candidates' experiences and expectations, and provide job scope
Work directly with Talent Acquisition (Singapore) for further recruitment steps.
5. General HR Support:
Provide support for various HR functions and handle any ad-hoc duties as assigned by the SG HR team.6 months contract
Fluent in English with strong written and verbal communication skills to liaise with SG HR Team.
Degree in Human Resources, Business Administration, or related field.
Minimum of 5 years of relevant experience in HR controls and reporting.
Ability to manage tight deadlines and handle multiple tasks simultaneously.
Highly disciplined, detail-oriented, and capable of working independently.
Demonstrated ability to handle confidential employee information with sensitivity.
Proficient in Microsoft Office and Google applications.Healthcare insurance, Accident Insurance 24/24, fully package compulsory insurance
Rewards on Tet/Holiday/Birthday/Mid-Autumn Festival
Christmas leave
International working environment
Career Path Development
1. Overtime and Allowance, Records Verification:
Review and verify overtime records, ensuring accuracy based on service reports.
Submit verified records to Singapore HR Payroll Officer
Address discrepancies in the excel file that will be shared to the Singapore Operations Supervisor/Manager.
2. Invoice Processing:
Process invoice report and Employment Details sent by Singapore HR Executive
Submit processed files to Singapore Finance
3. Benefits Tracking:
Process and approve employee medical and dental benefits claims.
Check that invoices match claims and manage the reimbursement process.
Remind employees of claims exceeding capped amount
Coordinate with SG HR Manager for confirmation checks.
4. CV Screening:
Liaise with Talent Acquisition (Singapore) on vacancies in Singapore
Collaborate with Talent Acquisition (Vietnam) to post job descriptions on job portals
Screen CVs, discuss candidates' experiences and expectations, and provide job scope
Work directly with Talent Acquisition (Singapore) for further recruitment steps.
5. General HR Support:
Provide support for various HR functions and handle any ad-hoc duties as assigned by the SG HR team.6 months contract
Fluent in English with strong written and verbal communication skills to liaise with SG HR Team.
Degree in Human Resources, Business Administration, or related field.
Minimum of 5 years of relevant experience in HR controls and reporting.
Ability to manage tight deadlines and handle multiple tasks simultaneously.
Highly disciplined, detail-oriented, and capable of working independently.
Demonstrated ability to handle confidential employee information with sensitivity.
Proficient in Microsoft Office and Google applications.Healthcare insurance, Accident Insurance 24/24, fully package compulsory insurance
Rewards on Tet/Holiday/Birthday/Mid-Autumn Festival
Christmas leave
International working environment
Career Path Development
Khu vực
BẤT ĐỘNG SẢN VHA
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 501A Tầng 5 Khu Văn phòng, Tòa nhà Hỗn hợp CT4 Vimeco, lô H1, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
VHA Holding là công ty cung cấp các dịch vụ tư vấn phát triển dự án và phân phối Bất động sản chuyên nghiệp tại Việt Nam.
Nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực BĐS, am hiểu thị trường, kết hợp cùng tầm nhìn dài hạn, chiến lược kinh doanh bền vững, VHA luôn thấu hiểu, tạo niềm tin và mang tới các giải pháp tổng thể chuyên nghiệp, hiệu quả cho đối tác, khách hàng.
Với đội ngũ nhân sự tinh nhuệ, mạng lưới liên kết hàng trăm đại lý, VHA đã triển khai thành công nhiều dự án BĐS trên toàn quốc, hợp tác với các chủ đầu tư uy tín. VHA “Luôn thay đổi để tốt hơn” trong hành trình trở thành Đơn vị Tư vấn Phát triển BĐS chuyên nghiệp hàng đầu Việt Nam.
Những nghề phổ biến tại BẤT ĐỘNG SẢN VHA
Bạn làm việc tại BẤT ĐỘNG SẢN VHA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
BẤT ĐỘNG SẢN VHA
Click để đánh giá