Địa ốc Đại Quang Minh

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Bất động sản
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Địa ốc Đại Quang Minh

Hành chính
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Dịch vụ khách hàng
An ninh - Bảo vệ
Xây dựng
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Vận tải

Việc làm Địa ốc Đại Quang Minh

Cập nhật 12/02/2025 20:31
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần đầu tư Địa ốc Đại Quang Minh
HR Specialist
Địa ốc Đại Quang Minh
199 việc làm 19 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Responsibilities

1. Recruitment

· Implement recruitment activities: sourcing, screening candidates, conducting interviews...

· Utilize a variety of sourcing channels, including job boards, social media, recruitment events, referral programs, and partnerships, to reach and attract workforce.

· Ensure all vacancies are filled with the suitable candidates within the targeted time.

· Negotiate terms regarding salary, benefits, working conditions, and draft job offer letters in accordance with company policies.

· Proactively monitor the sourcing plan for each assigned position daily and weekly to ensure the lead time of the sourcing process is met.

· Review and evaluate candidate profiles from the overall available market pool and store resumes in the HR management system.

· Conduct exit interview and analyze the reasons of resignation.

· Coordinate with universities, events in relation to targeted hires.

2. Others HR Activities

· Collaborate with the region to promote employee morale and engagement activities.

· Manage HR activities in the Region

· Act as an intermediary to receive and mediate HR-related issues within the Region.

· Proactively provides HR/Admin policy guidance and interpretation to employees in need.

· Performs other ad hoc & related duties as assigned

Yêu Cầu Công Việc

·       Graduated from University, major in Human Resources management, Business administration,...or relevant areas.

·       Minimum 2 years of experience in HR field, experience in Retails is an advantage.

·       Strong experience in Recruitment, especially in mass recruitment.

·       Good verbal and written English communication skills is an advantage.

·       Ability to support, guide, and consult with managers throughout the hiring process.

·       Experience with passive talent outreach to build talent pools.

·       Knowledge of HR related regulations and laws of Vietnam

·      Proficiency in Microsoft Office ( Excel)

·      Located in Bien Hoa, Dong Nai

·     Working from Monday - Saturday  (8:00 - 17:00)

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
Đồng Nai, Việt Nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần đầu tư Địa ốc Đại Quang Minh
Địa ốc Đại Quang Minh Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 10, đường Mai Chí Thọ - Phường Thủ Thiêm - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.

Công ty Cổ Phần đầu tư Địa ốc Đại Quang Minh được thành lập ngày 22/3/2011 với vốn điều lệ là 4200 tỷ đồng, trong đó Công ty Cổ phần Ôtô Trường Hải (THACO) nắm giữ 90% cổ phần.

Ngay từ những ngày đầu thành lập, công ty Đại Quang Minh đã xác định triết lý kinh doanh “Mang lại giá trị cho khách hàng thông qua sản phẩm và dịch vụ của mình, đồng thời đóng góp cho cộng đồng, xã hội và nền kinh tế”.

Những nghề phổ biến tại Địa ốc Đại Quang Minh

Bạn làm việc tại Địa ốc Đại Quang Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Địa ốc Đại Quang Minh

Địa ốc Đại Quang Minh

Click để đánh giá