Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via
- Measuring and tracking digital media investment, performance and KPIs;
- Identify all the touch points encountered by consumers, their operational purpose and their role in the consumer experience
- Understanding comprehensive media landscape change and competitive environments;
- Piloting and governing key initiatives to build more productive media operation systems/ processes.
- Solid level of understanding & experience on FMCG & Beauty categories and its consumers.
- Strong understanding of both upper and lower funnel digital media strategies and measurements.
- Experience in assessing competitive and media landscape changes to ensure that L’Oreal stays ahead with speed and agility.
- Assess each touch point’s effectiveness in terms of achieving its intended purpose against both business and consumer experience objectives. Identify strengths and weaknesses
- Strong and comprehensive knowledge and expertise in data-enabled, and performance-led communication planning and media buying / optimization (including E-commerce).
- Illustrate strong understanding in digital media eco-system, ad technologies, programmatic buying and audience data.
- Bring innovation and is always in the forefront of new media frontiers and experimentation.
- Digital Media Framework and Strategies – across both upper and lower funnel.
- Defining metrics of success and KPIs across Divisions, Categories, Brands.
- Work in close collaboration with Regional Media Lead in understanding relationship and impact of Digital media performance to overall strategic frame.
- Provide a business view of Competitive Ad monitoring on a regular basis across key divisions.
- Support JBPs negotiations with key partners
- Track and measure the media investment, its performance and KPIs in order to bring transparent visibility on media investment, strategy and performance to senior management.
- Control relationship with external partners (including media planning and buying agencies, digital agencies, lead agencies, search agencies, ecom partners etc) by regularly evaluating their performance and collecting market feedback to bring the best outcome from the relationship.
- Manage media management systems and lead the process simplification & automation.
- Working with finance team, marketing team, digital team, consumer & market insights and external media & digital agencies.
- Educate and promote media best practices to transform and upskill media and digital knowledge in local country.
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng