Việc làm Dịch Vụ Hoàng Huy

Cập nhật 11/10/2024 13:29
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Dịch Vụ Hoàng Huy
[HN] Media Manager
Dịch Vụ Hoàng Huy
36 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION
Key result area 1: Client Pitching / Media Planning (70%)

Work with key media partners for implementation planning and negotiations (if any)
Provide guidance to the team on planning, follow- up on operations, and optimization of digital campaigns to get the input to revise the strategy, planning, and approach for better results.
Build up the media planning team from the scratch, from recruitment to development.
Be the trusted advisor/ to- go person within the team and with clients for all things related to digital/ media
Provide strategy/planning/approach to clients, across different digital platforms/ media platforms in order to achieve the brief’s objectives
Set viable objectives and KPIs, and recommend/develop measurement methodology against all briefs

Key result area 2: Media Innovation & Product development (30%)

Support to train media/account/.. team about these things above
Develop best practices/ framework and procedures/processes for media planning/proposal & operations for solutions/ verticals.
To update the team and clients on new trends and changes in the media landscape (e.g. new media vendors, new ad formats, etc.)

JOB REQUIREMENTS
Skills & Knowledge & Qualification

Minimum 1 year of work experience in a media agency, client- side in- house team
Highly evolved presentation and reporting skills, analytical skills & problem- solving skills are the MUSTs
Entrepreneurial mindset – driven, self- motivated, can- do attitude, bring optimism and positive energy to the team
Strong critical thinking and problem- solving skills
Solid experience in media planning and buying across all digital platforms, with hands- on experience in advertising technology platforms: FB, Google, Ad- network,...

Good to have

Shows depth of understanding of the industry, business, brands, and consumers in client conversations.
Experience in integrated planning will be an advantage
Experience in the execution of digital marketing campaigns
Demonstrated experience and success working in a client- facing role.

PMAX- er Identification

Extreme Ownership: The practice of owning everything in your world, to an extreme degree. Think of yourself as the owner of the company. It means you are responsible for not just those tasks which you directly control, but for all those that affect whether or not your task is successful.
People Development: Attract, develop, and retain the most talented people. Development is a responsibility, not a choice, of both the individual as well as the organization.
Integrity: Be honest and show a consistent and uncompromising adherence to what is right, even if it is at our own cost.
Client Impact: Everything we do is ultimately to deliver real client impact and value.
Innovation: Drive change and innovative new ideas to create more values for clients, teams and society.
Teamwork & Fun: The cooperative and collaborative effort of a team to achieve a common goal or to complete a task, and trying to build a joyful & enjoyable atmosphere for everyone.

WHY PMAX?

Insurance as full salary (SHUI)
Other staff welfare allowances.
Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
Flexible working time with 4 days working from home per month and 15 paid leaves per year
Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
Annual health check- up and Healthcare Insurance PTI for all employees
Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th- month salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-17 01:40:02

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Dịch Vụ Hoàng Huy
Dịch Vụ Hoàng Huy Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 183 phố Bà Triệu - Hai Bà Trưng - Hà Nội

Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.

Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1995

Mission

Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Hoàng Huy

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Hoàng Huy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Hoàng Huy

Dịch Vụ Hoàng Huy

Click để đánh giá