- Corporate & Residential Project Marketing & Communications
- Social Media: Work with in-house team, follow social guideline to handle design for social post on Facebook, yammer, LinkedIn. Support campaigns to achieve the target traffic, views and interactions.
- Create print ads.
- Design EDM banner
- Retouch photos.
- Prepare seasonal notice, greeting e-card, thank you e-card for staffs and customer.
- Follow guidline and make adaptation for other designs (Brochure, Flyer…)
- Create POSM for event (Banner, backdrop, standee, invitation,…)
- Create Key visual for project’s campaign.
- Create advertising publications, promotions to promote sales.
- Design EDM Banners.
- Design notification templates, e-card, thank-you card for holidays.
- Seasonal for FB Cover, FB Post.
- Optimize design format for different marketing and communication channels (online, offline) to ensure high impression of target audiences.
- Make adaptation design for KLV's networks: portal, R+, SC, EP…
- Design Advertise for SGSU and OOH product (hoarding, banner, signage…).
- Support to finetune salebrief.
- Assist in finalizing the design of sales documents (Project siteplan, Floor plan, Typical unit layout…).
- Work with the print vendor to ensure the best printing product.
- Corporate Social Responsibility Communications
- Create key visual
- Make adaptation KV to social post (FB post, banner, cover…)
- Design POSM for event (Backdrop, banner, signage, standee..)
- Retouch photos to media
- Ad-hoc support for other marketing/communication activities
Job Requirements
- 3rd or 4th year of bachelor's degree of designing, communication or any related major.
- Able to work on graphic design, having video production experience with proven portfolio is a plus.
- Be experienced in using design/ video editing software (Canva, Photoshop, Illustrator, Premier Pro)
- Strong sensibility of typography, color, page layout, a sharp eye for detail.
- Produce videos from planning, drafting story line to shooting and editing is a plus
- Eager to learn, have a positive attitude, are receptive to feedback, and excited to hone your skill.
- Must have a “can-do” attitude, be able to work under pressure & tight deadline
- Be fluent in written communications, both English & Vietnamese.
Real Estate
PLATFORM
Operating Division
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….
Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.
Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE) như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.