Việc làm PHOENIX JSC

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại Phượng Hoàng
MERCHANDISE STAFF (Long Thanh IZ)
PHOENIX JSC
111 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 35
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 35
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Đồng Nai
Mô tả Công việc
The QAC Staff is responsible for receiving and managing decoration order, making goods movement report, incoming inspection report. This position is also responsible for controlling printing/coating quality of item in charge to meet customer's standard, evaluate decoration supplier.
Responsible for receiving and managing decoration order of item in charge
Receive information from sales team
Prepare product's label and customer's label
Make a schedule for sales and suppliers in order to catch up the leadtime base on supplier's capacity and customer's deadline
Follow schedule, work with suppliers and make sure the goods will be come on time for shipping to customers.
Responsible for making supplier's payment
Check stock, delivery note and work with supplier for total quantity of products that finished
Prepare payment document (red invoice, quotation, winline,....), make payment report
Submit to manager, then follow company process for finish payment for suppliers
Responsible for making goods movement report, incoming inspection report
Make daily goods moving report to warehouse
Make daily incoming inspection report
Make weekly, monthly stock report
Responsible for controlling printing/coating quality of item in charge to meet customer's standard
Make SOP (QC & Packing) for incoming inspection after decoration
Follow up printing/coating quality concern during sample stage, prepare quality matrix if have before mass production
Supervise QC worker do incoming inspection according to SOP, standard.
Cooperate with QC shift leader solving new issues that arise
Handle customer complaint related to items in charge, make action plan if need
Responsible for evaluating decoration supplier
Make evaluation data of decoration supplier for all orders
* Working time: Monday - Friday: 8:00 - 16:30, Saturday: 8:00 - 12:00 & 1 Saturday off per month
* Shuttle bus provided from Ho Chi Minh City, Bien Hoa City to Long Thanh Industrial Zone
Receive information from sales team
Prepare product's label and customer's label
Make a schedule for sales and suppliers in order to catch up the leadtime base on supplier's capacity and customer's deadline
Follow schedule, work with suppliers and make sure the goods will be come on time for shipping to customers.
Check stock, delivery note and work with supplier for total quantity of products that finished
Prepare payment document (red invoice, quotation, winline,....), make payment report
Submit to manager, then follow company process for finish payment for suppliers
Make daily goods moving report to warehouse
Make daily incoming inspection report
Make weekly, monthly stock report
Make SOP (QC & Packing) for incoming inspection after decoration
Follow up printing/coating quality concern during sample stage, prepare quality matrix if have before mass production
Supervise QC worker do incoming inspection according to SOP, standard.
Cooperate with QC shift leader solving new issues that arise
Handle customer complaint related to items in charge, make action plan if need
Make evaluation data of decoration supplier for all ordersYêu Cầu Công Việc
University graduate in Business Administration, English or relevant fields
At least 1 years of experience in quality assurance, industry of manufacturing, footwares, plastics... is a plus
Good at English in both written and verbal skills
Communication and negotiation skills
Good at Microsoft Office, Winline software
Good interpersonal and teamwork skills
Good comunication skill & problem solving skillsXe đưa đón
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, Tòa nhà Handi Resco, 31 Lê Văn Lương, Quận Thanh Xuân

Trải qua 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại Phượng Hoàng đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas, asics, Ping, ….

Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Phượng Hoàng đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 100 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế.

Có quy mô trên 1000 nhân sự nhưng Phượng Hoàng vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu  mua sắm cho thị trường Việt Nam..

Với mục tiêu hợp tác cùng phát triển, thành công của bạn chính là thành công của chúng tôi.
Nếu như bạn tự tin, năng động, nhanh nhẹn và mong muốn được phát triển bản thân tại môi trường làm việc chuyên nghiệp, đừng ngần ngại gửi ngay cho Chúng tôi - CV mô tả chi tiết kỹ năng làm việc của bạn. Chúng tôi sẽ liên hệ với bạn trong thời gian sớm nhất.
Chúc bạn một khởi đầu mới thành công!

 

Những nghề phổ biến tại PHOENIX JSC

Bạn làm việc tại PHOENIX JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PHOENIX JSC

PHOENIX JSC

Click để đánh giá