Việc làm Địa Ốc MGV

Cập nhật 29/09/2024 23:07
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Địa Ốc MGV
SALES ADMIN & ASSISTANT (LOGISTICS)
Địa Ốc MGV
39 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • Highly connecting with Sales team to qualify and deeply understanding customers.
  • Deeply understanding company’s product portfolio.
  • Ensuring that processing requirements meet agreed customer service standards, monitoring the shipments and ensure they are being processed correctly.
  • Closely connecting with other departments as required to develop positive working relationships to deliver smooth sales process and high win ratio.
  • Well-managing Salesforce systems to enhance sales process and ensure input information correctly.
  • Be accountable for one-point-contact and ensure information flow smoothly to all of departments.
  • Supporting Sales team to create quotation on time and input selling rates on Salesforce system.
  • Reporting to higher level as regular basis.
  • Escalation of issues to management to ensure that a customer is giving the attention required to meet timeline expectations.
  • Any other reasonable duties as requested by higher level.

Yêu Cầu Công Việc

*** Knowledge, Experience & Skills:

▪ Analytic and communication skills.

▪ Customer oriented.

▪ Able to work under the pressure where needed.

▪ Good time management techniques.

▪ Computer Literacy (MS Office).

▪ Be able to read, write and speak English.

▪ Ability to read, analyze and interpret highly complex regulations and procedures, and respond to common inquiries or complaints.

▪ Ability to solve critical issues in a fast-paced environment with time-sensitive deadlines.

▪ Strong interpersonal skills including diplomacy and patience.

▪ Demonstrated skills in organization group process, problem identification and resolution.

▪ Strong organizational and time management skills with ability to manage multiple projects and set priorities.

*** Education & Qualifications: Bachelor Degree or College Degree

*** Experience:

▪ Minimum 1 years’ experience in Pricing or Customer Service or Documentation within freight forwarding. Experience in a progressively responsible project manager or similar roles in pricing, transportation logistics or supply chain management preferred.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
99 Đường Số 37, Khu đô Thị Vạn Phúc, Hiệp Bình Phước, Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 24 - 30
  • Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Địa Ốc MGV
Địa Ốc MGV Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
213 Khánh Hội, Phường 03, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty Cổ phần Dịch vụ Địa ốc MGV là doanh nghiệp hoạt động chuyên sâu về lĩnh vực Bất Động Sản với nhiều năm kinh nghiệm.

Là một công ty trẻ với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và nhiệt huyết, Công ty MGV đã thành công và tạo được những dấu ấn của bản thân doanh nghiệp. Khẳng định được vị thế của mình tại thị trường Bất Động Sản Phú Quốc và Hạ Long.

Với phương châm “MGV – Nỗ lực mỗi ngày”: Công ty đã có những thành công trong lĩnh vực Bất Động sản với vai trò đơn vị Phân phối độc quyền các dự án nghỉ dưỡng mang đẳng cấp quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Địa Ốc MGV

Bạn làm việc tại Địa Ốc MGV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Địa Ốc MGV

Địa Ốc MGV

Click để đánh giá