Mô tả công việc
- Be the warm welcome that kicks off a memorable guest experience
- Acknowledge IHG Rewards Club members and returning guests, in person or on the phone
- Take and manage guest bookings, up-selling opportunities and telling them about ways to improve their stay
- Handle cash and credit transactions
- Start every stay right by swiftly checking guests in and out - take IDs, hand out room keys, and control and release safety deposit boxes
- Stay one step ahead of guests’ needs – record and act on their preferences, and handle their messages, requests, questions and concerns
- Be a trusted contact for all guests. Help them with anything from bill issues to local knowledge, and loop in management when necessary
- Stay safe all the time. Following our safety procedures, you’ll report all incidents and wear any protective gear needed
- Take pride in your appearance and place as a brand ambassador
- Always know what events and activities are on the day’s schedule
- Jump into other ad-hoc duties when your colleagues need your help
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Communication skills - guests will need to come to you with concerns as well as compliments, so you’ll be easy to talk to
- Your problem-solving skills will turn issues into opportunities so every guest leaves with great memories
- Fluency in the local language - extra language skills would be great, but not essential
- Literate and tech-savvy - you’ll need a good grasp of reading, writing, basic maths and computers
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập từ năm 1976, DNP (Dong Nai Plastic JSC) được tổ chức theo mô hình công ty đầu tư (Investment Holding). CÔNG TY CỔ PHẦN DNP HOLDING gồm nhiều đơn vị thành viên, hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh cốt lõi là nước sạch & môi trường, vật liệu xây dựng cho giai đoạn hoàn thiện công trình, đồ gia dụng cao cấp và bao bì.
Hiện DNP đang sở hữu nhiều công ty lớn đầu ngành như DNP Water, Nhựa Đồng Nai, DNP Hawaco, Tân Phú Việt Nam, CTCP CMC… với tổng tài sản lên tới 14.4217 tỷ đồng, vốn chủ sở hữu là 3.744 tỷ đồng, vốn điều lệ 1.091 tỷ đồng, và tổng doanh thu 3.402 tỷ đồng/năm (theo báo cáo tài chính tại ngày 30/09/2021).
Trong tương lai, DNP nỗ lực phát triển, trở thành công ty đầu ngành trong các lĩnh vực mình theo đuổi. Khát vọng mà DNP hướng tới là tạo ra các sản phẩm, dịch vụ, giải pháp chất lượng cao và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Được mua bảo hiểm sức khỏe cộng thêm
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động tập thể: Tết thiếu nhi, tết trung thu, kỷ niệm ngày Quốc tế Phụ nữ 8/3; kỷ niệm ngày Phụ nữ Việt Nam 20/10
- Công ty tổ chức các chuyến du lịch, team outing hoặc các hoạt động vui chơi giải trí nhằm thúc đẩy sự giao lưu và tạo sự thư giãn cho nhân viên
- Công ty tổ chức các hoạt động thể thao như bóng đá, cầu lông, chạy bộ, yoga,..
- Công ty có các hoạt động xã hội như từ thiện, chăm sóc môi trường, tình nguyện xã hội để góp phần vào cộng đồng
Lịch sử thành lập
- Năm 1976, DNP Holding tiền thân là Công ty Cổ phần Nhựa Đồng Nai, được thành lập với tư cách là một công ty đầu tư.
- Năm 2004, công ty thực hiện cổ phần hóa với số vốn đăng ký ban đầu là 3 tỷ đồng.
- Đến năm 2006, DNP Holding chính thức niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Hà Nội (HNX). Sau nhiều lần thực hiện tăng vốn.
- Năm 2022, vốn điều lệ của công ty ở mức 1.189 tỷ đồng, tăng gấp 396 lần số vốn điều lệ ban đầu.
- Năm 2023, DNP Holding đặt mục tiêu doanh thu thuần hợp nhất dự kiến 8.432 tỷ đồng và lợi nhuận trước thuế 124 tỷ đồng.
Mission
Nâng cao chất lượng, trải nghiệm sống và tham gia giải quyết các thách thức về môi trường với các giải pháp toàn diện, sáng tạo về nước sạch, vật liệu xây dựng, hàng gia dụng cao cấp.
Review DNP Holding
Gói phúc lợi của công ty không hấp dẫn lắm. (GL)
Không khí làm việc nhóm sôi động. Quản lý tốt. Môi trường tốt (GL)