Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Our client is a Japanese retail company, now looking for a Visual Merchandiser as the followings:
* Location: Le Dai Hanh Street, Ward 15, District 11, HCMC
* Description:
- Identify and realize VM opportunities for all stores and monthly VM plan
- Develop the VM function and implement a structure to maintain consistent visual standards in stores
- Provide training to store personnel on VM techniques and standards
- Manage suppliers' relationship and VM budget
- Digital marketing: monthly promotion
- Support new store display VMD
- Other tasks (Marketing...) assigned by Manager
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in related field
- Experience from 2 years in similar fields. Experience working in retails chain is an advantage.
- Familiar with design software (Photoshop, Illustrator, Corel,...)
- Be able to design and produce POSM.
- Creative and logical thinking, have good sense of decoration
- English: good (work directly with foreign Manager)
- Problem-solving skill, communication skill, negotiation skill
* Benefit:
- Allowance: Lunch, Travel
- Compulsory insurance on 100% of salary
- Accident insurance 24/24 (Company provides additional support in addition to health insurance)
- Annual health check-up and company trip
- Salary increase, bonus annually based on personal performance and company's business results
- Promotion opportunities
- Stable and professional environment
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC được hình thành từ năm 2013, bắt đầu từ một ý nghĩ đem lại cho mọi người một sản phẩm dược chất lượng. Từ tâm niệm đúng người, đúng bệnh, đúng thuốc. Và hơn thế nữa, Công Ty Tâm Dược ngày càng phát triển và vươn lên.
Năm 2021 cột mốc quan trọng trong quá trình lịch sử của Tâm Dược. Công ty bước lên một tầm cao mới và khẳng định vị trí và thương hiệu sau 9 năm hành động và đồng hành cùng 20.000 khách hàng trên khắp cả nước.Quãng đường đó chính là thời gian để chúng tôi khẳng định lại cam kết của mình “Sản phẩm tốt là xương sống của mục tiêu “Chăm sức khoẻ - Xây hạnh phúc”.