Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Internal Communications
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Support HR Manager to launch HR communication with innovation & inspiration as evaluated by HRD (e.g. Communication announcement, TV, Recognition corner, notice board...)
· Make sure all SGVN news being active in all social media channels
· Create & maintain internal communications strategy in order to keep employee aligned and connected to SGVN mission
· Ensure HRBP BU follow 100% internal communication activities which is in line with guidelines
· Cascade all communication activities from Regional/Global
2. Employer Branding
· Assist HR Manager to build Employer branding strategy for Saint-Gobain Vietnam.
· Coordinate to drive all the campaigns to build SGVN as an Employer of choice
· Define our employee value proposition to ensure we attract and retain top talent by establishing values, culture and an environment where people can thrive and achieve their highest potential.
· Communicate the employee value proposition through multichannel campaigns and creative social media content to attract and engage high caliber candidates aligned with our mission.
· Lead all events related to career fair, job fair while partnering with the HRBP team in making sure reaching & attracting to young talents
· Build and manage all internal and external communication to build Employer brand awareness in local country and related industries.
3. Digital
· Plan, edit and write content for a variety of internal communications mediums, such as a staff intranet, email and other channels
Yêu Cầu Công Việc
1. Education:
· Bachelor/ Master degree in specialized in HR or relevant majors
2. Experience:
· At least 2-3 years of working experience in similar position in and MNC organizations or other heavy industry companies.
· Proven excellent leadership and people management.
· Proven experience and knowledge in HR projects, e.g.Company event, internal communication channels, employer branding…etc.
3. Communication & Presentation skills:
· Excellent in presentation skill to easily communicate with audiences in both Vietnamese and English.
4. Computer Microsoft office skills:
· Word, Excel, and Powerpoint are compulsory required.
5. Other Accountability:
· Show strong sense of ownership to drive business beyond its potential.
· Self-motivation and be accountable for own actions.
· Able to work under high pressure and flexible business environment.
6. Language skills:
· Excellent in speaking and writing in both Vietnamese & English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập năm 2003, GREENFEED là tập đoàn tích hợp toàn chuỗi thực phẩm sạch FEED – FARM – FOOD với sứ mệnh xây dựng các thương hiệu chất lượng, đáng tin cậy và không ngừng kiến tạo giá trị bền vững cho khách hàng và xã hội
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ bảo hiểm xã hội/bảo hiểm y tế/bảo hiểm thất nghiệp theo quy định nhà nước.
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn và sức khoẻ.
- Bảo hiểm 24h/24h
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2003, Thành lập Công ty TNHH GreenFeed và thành lập nhà máy thức ăn chăn nuôi đầu tiên tại KCN Lê Minh Xuân
- Giai đoạn 2004 - 2005, Ra mắt sản phẩm thức ăn chăn nuôi đầu tiên mang thương hiệu GreenFeed, ra mắt tinh heo Omega
- Giai đoạn 2005 - 2008, Xây dựng và vận hành nhà máy sản xuất thức ăn chăn nuôi tại Long An, Hưng Yên, Bình Định, Cambodia, Đồng Nai, Hà Nam, Myanmar và Vĩnh Long
- Năm 2009, Chuyển đổi sang Công ty Cổ phần GreenFeed Việt Nam
- Giai đoạn 2012 - 2016, Xây dựng và vận hành trại heo giống hạt nhân cụ kỵ, ông bà tại Đắk Nông và trại heo ông bà tại Bình Thuận và Hưng Yên
- Giai đoạn 2018 - 2019, Vận hành nhà máy giết mổ, chế biến thực phẩm DnF và cung cấp ra thị trường các sản phẩm thịt mát dưới thương hiệu G Kitchen
- Năm 2020, Công bố nhận diện thương hiệu mới - GreenFeed; với tầm nhìn trở thành thương hiệu hàng đầu trong toàn chuỗi thực phẩm trong và ngoài nước
- Năm 2021, Ra mắt thương hiệu thực phẩm thứ 3: WYN. Mở rộng quy mô kinh doanh các ngành. Triển khai các Dự án đa dạng hóa ngành nghề.
Mission
- Xây dựng các thương hiệu chất lượng, đáng tin cậy và không ngừng kiến tạo giá trị bền vững cho khách hàng và xã hội.
Review CÔNG TY CỔ PHẦN GREENFEED VIỆT NAM
Môi trường công ty thân thiện, lãnh đạo gần gũi
Công việc kéo dài vì hình thức, hệ thống CNTT kém và thái độ HR hống hách
Công ty tích cực tham gia hoạt động cộng đồng và có chính sách phúc lợi rõ ràng