Việc làm CMC Telecom

Cập nhật 10/11/2024 16:53
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom)
Senior Sales Manager
CMC Telecom 3.8★
9 đánh giá 79 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám đốc
Ngày đăng tuyển: 20/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
Regularly update clients on new features and services.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships to expand new projects.
Manage and develop an organization&039;s strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.

Yêu cầu công việc

Negotiate effective commercial terms and agreement.
Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
Possess the financial and business acumen to build compelling account- growth plans.
Graduation from University or above.
Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
Robust knowledge of the client/industry space.
Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
Consultative Business Development mentality and approach.
Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution- based services.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 00:50:02

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà CMC, Phố Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.

CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008

Mission

Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)


Review CMC Telecom

3.8
9 review

03/08/2022
Nhân viên tổng đài tại Hà Nội

Công ty tốt nhé, đãi ngộ tốt, tuy hay nợ đối tác nhưng vẫn trả full lương cho nhân viên (Fb)

23/10/2023
Nhân viên tổng đài tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc hòa đồng , thân thiện

19/10/2023
Nhân viên hành chính nhân sự tại Hồ Chí Minh

Mức thu nhập theo năng lực lao động. Đồng nghiệp hoà đồng

Những nghề phổ biến tại CMC Telecom

Bạn làm việc tại CMC Telecom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CMC Telecom

CMC Telecom

Click để đánh giá