JOB DESCRIPTION
Account management
- Take charge of the entire B2B Sales Process from lead generation, solution consulting, proposal development, contract negotiations & deal closure.
- Target and acquire enterprise clients, including Top VN500 and Mega Accounts companies (e.g., large corporations in manufacturing, retail, and logistics).
- Interact closely with the clients to get the client’ needs.
- Deliver compelling proposal demos, addressing client questions and concerns with finesse and confidence.
- Negotiate on proposal aspects such as pricing, implementation & terms, etc. to reach mutually beneficial agreements.
- Coordinate with related departments to ensure projects run smoothly and meet the client’ needs.
- Act as the main contact point for problem-solving during running the project
REQUIREMENTS
- Have at least 3-5 years of experience in Sales/ Business Development/ Account Manager.
- Having experience in the IT Outsourcing (ITO), Time & Materials (T&M), and Custom Software Solutions (e.g., ERP, CRM, and Cloud services) field or working as an international salesperson
- Knowledge of digital solutions and technologies.
- Excellent organizational and time management skills.
- Strong communication and interpersonal skill.
- Ability to work effectively under high pressure & with cross-functional teams.
- Strong communication and negotiation abilities.
- Problem-solving and strategic thinking skills.
- Good in English.
BENEFITS:
- Salary: up to 30 mil gross + incentives
- Training and career development opportunities.
- Package: 13, 14 salary month + Project bonus + Extra package: 16 Mil /employee/year (Bonus at: Tet, New Year, CMC Corp’s birthday, 2/9 and Tet’s gift, Middle-Autumn gift, …)
- Opportunity to approach newest technology trends; development of your career within an international Company.
- Building large-scale & global software products for our clients.
- Onsite opportunities: short-term and long-term assignments in US, Europe, Asia.
- Paid annual leave: 12 days (12 vacation days)
- Salary review 2 times/year or on excellent performance.
- Company’s labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (AON care premium, Company trip, Holiday, Sum-up, etc)
- Working time: 8h/day (from Monday to Friday)
Công ty Cổ phần BPO Mắt Bão là một trong những nhà cung cấp dịch vụ quy trình Kinh doanh tốt nhất tại Việt Nam. Mắt Bão BPO được biết đến với dịch vụ chuyên nghiệp, đa dạng cùng nền văn hóa doanh nghiệp đặc sắc với hơn 5000 nhân sự trên cả nước. Tại Mắt Bão BPO, Chúng tôi cung cấp các dịch vụ sau: - Chăm sóc khách hàng – Call Center - Thuê ngoài nhân sự - Quản lý tòa nh Mắt Bão BPO quy trình kinh doanh chuyên biệt dựa trên nền tảng “Hợp tác – Chuyên nghiệp – Cùng phát triển”. Với kinh nghiệm chuyên môn sâu sắc, đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, quy mô trên cả nước, Mắt Bão BPO định hướng phát triển bền vững và duy trì chất lượng dịch vụ tốt - Tầm nhìn: Hướng tới “Công Ty Số 1 Việt Nam Về Dịch Vụ BPO” -
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Sứ mệnh: Nỗ lực trở thành cộng sự đắc lực, đồng hành và đem lại giá trị cho khách hàng doanh nghiệp - Giá trị cốt lõi: Tin cậy – Tận tâm – Tôn trọng
Review Mắt Bão BPO
Phúc lợi cty cũng bth k có đặc sắc hay đáng để lưu tâm. mạng thì chặn hết các ip để nv k làm việc riêng (rv)
Giống xí nghiệp, công việc lặp đi lặp lại, phúc lợi bình thường, không được sử dụng đth trong giờ làm, chỗ để xe cách 10p (RV)
HR hỗ trợ tốt. Chế độ cty có vẻ không hợp lí, cân nhắc khi nhận offer