Mô tả công việc
As the PA to GM, you will play a pivotal role in supporting our General Manager, ensuring operational excellence, and driving sustainability initiatives. You’ll collaborate across departments to maintain quality standards, streamline processes, and align our operations with Melia’s commitment to exceptional service and environmental stewardship.
Support the General Manager: Manage schedules, communications, and prepare for meetings and presentations.
Ensure Standards & Quality Control: Assist departments in adhering to operational standards, conducting checks, and driving continuous improvement.
Lead Sustainability Projects: Follow up on eco-conscious initiatives, collaborating with teams to achieve environmental goals.
Departmental Coordination: Facilitate interdepartmental communication and alignment with organizational objectives.
Track & Report Progress: Prepare detailed reports on project milestones, quality audits, and sustainability metrics.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge.
- Daily shuttle bus to and from Hanoi city center.
- Free shared staff room at the dormitory.
- Free canteen meal (all days for those staying at dorm).
- Clear development plan and growing with Melia Hotels International.
- Fresh working environment with a unique hotel located on the mountain.
- Opportunity to grow and be part of the exciting rebranding journey to the Melia Collection in 2025.
Yêu cầu công việc
- Degree in Hospitality, Business Administration, or related fields.
- Detail-oriented with strong organizational and problem-solving skills.
- Fluent in English and Vietnamese, with excellent communication abilities.
- Experience in quality assurance, sustainability, or a similar role is highly desirable.
- Proactive and adaptable, with a passion for hospitality and eco-tourism.
Yêu cầu hồ sơ
If you’re ready to take your career to the next level and contribute to our success, we’d love to hear from you!
Contact: 0349624033 (Ms. Phượng).
MP Logistics không chỉ là một nhà cung cấp dịch vụ. Chúng tôi tạo sự khác biệt bằng cam kết cung cấp các giải pháp đáng tin cậy, chất lượng và sáng tạo. Chúng tôi hiểu những thách thức trên thị trường toàn cầu ngày nay và nhận ra nhu cầu đa dạng của khách hàng. Thông qua đó, chúng tôi cung cấp các giải pháp với sự linh hoạt cần thiết để đảm bảo doanh nghiệp của bạn duy trì tính cạnh tranh.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên cũng như người thân của cán bộ thuộc cấp quản lý trong công ty.
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp với chiết khấu cho các thành viên trong gia đình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding 2 lần/năm nhằm nâng cao tinh thần đoàn kết giữa các phòng ban, các cấp.
- Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại … tổ chức thường xuyên giúp bạn có những khoảnh khắc vui vẻ và bổ ích
- Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN MINH PHƯƠNG LOGISTICS (MP LOGISTICS) được thành lập vào năm 2015
Mission
- Chúng tôi cung cấp một loạt các dịch vụ quản lý hậu cần có giá trị gia tăng và cung cấp cho khách hàng các giải pháp gia công các chức năng khác nhau của chuỗi cung ứng.
Review MP LOGISTICS
Công ty không có OT nên cứ làm đúng giờ rồi về, lên kế hoạch không đồng bộ, nhiều vướng mắc. (rw)
Công ty gia đình, nhiều khách hàng lớn. Phúc lợi nhân viên kém, cơ sở vật chất không đảm bảo (rw)
Thích hợp cho những bạn mới ra trường, muốn có kinh nghiệm. Phúc lợi có đúng thưởng tết duy nhất lương tháng 13. (rw)