Việc làm Nafoods

Cập nhật 25/11/2024 23:49
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Nafoods Group
Marketing Strategist, Marketing Solutions, Vietnam
Nafoods 4.0★
2 đánh giá 120 việc làm 8 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About TikTok
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.

Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.

About Us
Our team comes from APAC Regional Business, Global Business Solutions. We partner with key market partners across the APAC region to drive their user growth and marketing strategy by owning and implementing customised marketing and measurement solutions, ad tech integration and platform innovation.

Responsibilities
- Collaborate effectively with cross-functional teams (including Product, Sales, Client Solutions, Marketing Science) to identify and scope out growth opportunities in assigned verticals and brand/performance advertisers, develop marketing narratives and collateral to unlock growth
- Partner with MarComs team to design messaging and content for external and internal scaled campaigns across APAC, focussing on clear strategies, measurable KPIs, and leverage insights from market research and campaign performance. Partner and collaborate with other marketing strategists regional and globally in order to leverage global resources and scale projects beyond APAC
- Knowing the broader ecosystem of media solutions inside-out (TikTok Shop, Branding, Measurement and Performance), understand latest trends and challenges in the industry in order to strategically elevate our messaging frameworks into clear, concise and easy to understand B2B language.
- Develop thought leadership to inspire the industry on how to better measure and reach their marketing objectives on TikTok. Partner closely with the wider marketing team to lead the execution of comprehensive marketing plans including internal social, PR, and web properties, and externally through industry engagements
- Build or localise industry narratives, marketing content, industry reports to articulate TikTok's value proposition to advertisers. Work with senior leadership and broader marketing solutions communities across SEA and APAC to develop external key messages to be amplified across industry events, partner meetings and other high profile engagements.
- Sales enablement: plan and conduct sales training & workshops for client-facing teams on empowering their clients to achieve better performance.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Nafoods Group là tập đoàn đa chức năng trong chuỗi giá trị nông nghiệp cạnh tranh toàn cầu được thành lập vào năm 1995. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, đến nay Nafoods Group là một trong những doanh nghiệp hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực chế biến và xuất khẩu các sản phẩm nước ép trái cây và rau củ quả đông lạnh. Hiện nay Nafoods đang dẫn đầu Châu Á về doanh thu xuất khẩu chanh leo cô đặc, là nhà xuất khẩu sản phẩm Gấc số 1 trên thế giới và la doanh nghiệp đầu tiên tại Việt Nam chủ động được giống chanh leo sạch bệnh năng suất cao. Các sản phẩm của Nafoods được sản xuất trên dây chuyền tiên tiến, hiện đại với yêu chất lượng nghiêm ngặt theo tiêu chuẩn quốc tế như BRC, ISO 22000 : 2500, HACCP, SGF... đã chinh phục được các thị trường khó tính như Châu Âu, Châu Mỹ, Nhật Bản, Hàn Quốc, Trung Đông, Úc... Hiện nay thị trường xuất khẩu của Nafoods lên đến hơn 50 quốc gia trên thế giới với các sản phẩm chủ đạo mang thương hiệu Nafoods: Nước ép rau củ quả nguyên chất, rau củ quả đông lạnh, nước ép trái cây cô đặc.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội, bảo hiểm cao cấp 100%

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Hoạt động thiện nguyện

Lịch sử thành lập

  • Nafoods Group là tập đoàn đa chức năng trong chuỗi giá trị nông nghiệp cạnh tranh toàn cầu được thành lập vào năm 1995.

Mission

Cung cấp cho thế giới các sản phẩm nông nghiệp tự nhiên, an toàn và đem lại cuộc sống tốt đẹp cho mọi người, đặc biệt là cho người nông dân.


Review Nafoods

4.0
2 review

20/11/2024
Quản lý dự án tại Hồ Chí Minh

Tốt cho sự nghiệp ổn định (GL)

20/11/2024
Nhân Viên R&D tại Hồ Chí Minh

Cấp laptop cho nhân viên, đóng BHXH Full cho những ai thuộc cty mẹ. (RV)

Những nghề phổ biến tại Nafoods

Bạn làm việc tại Nafoods? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nafoods

Nafoods

Click để đánh giá