- Responsible for coordinating and managing the daily operations of the telesales team. Specifically, the telesales team leader will carry out the following tasks: assigning tasks to team members, handling issues related to customer orders, and effectively and smoothly managing team activities.
- Monitor and check the progress of team members' work, directing and urging them to achieve individual and team KPIs such as quality, sales, conversion rate, etc. Evaluate the performance of each team member to make appropriate improvements.
- Collaborate with and support the HR department in recruiting new telesales staff. Also support organizing training and retraining programs for the team.
- Work with other departments to promptly address complaints or issues arising during customer service.
- Manage attendance and schedule work shifts for team members in accordance with job requirements.
- Responsible for planning and setting goals for the team to increase revenue and enhance efficiency.
- Train team members, helping them improve persuasion skills, telephone sales skills, and teach communication and teamwork skills.
- Listen to calls and demonstrate to employees.
- Supervise the telesales process and propose necessary changes and improvements.
- Ensure that telesales team members always comply with company policies and regulations.
- Compile and prepare daily, weekly, and monthly reports as required.
- Perform other tasks as assigned by superiors.Yêu Cầu Công Việc
- Graduating from college or higher
- At least 01 year of management experience (Team Leader level) with a background in Telesales/ Customer Service
- Experience in managing performance targets desired
- Good communication skills, personnel training
- Proficient in office information technology, good data management and processing skills
- Withstand high work pressure, can support the team outside of working hours if unexpected situations arise.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nệm Thuần Việt xây dựng thương hiệu dựa trên nền tảng của sự uy tín và niềm tin từ phía khách hàng. Trong suốt những năm đi vào hoạt động và phát triển, toàn bộ sản phẩm của công ty Nệm Thuần Việt luôn đạt được tiêu chuẩn chất lượng sản phẩm của Hàn Quốc và Tiêu chuẩn Quản lý chất lượng Quốc tế ISO 9001 – 2015. Các sản phẩm Nệm cao su cho đến Gối cao su đều đạt được độ bền chắc và an toàn tuyệt đối.
Từ khâu chọn lọc nguyên liệu đến khi đưa vào nhà máy sản xuất và phân phối đến tay người tiêu dùng là cả một quá trình theo dõi tận tâm. Để làm được điều đó, Nệm Thuần Việt chú trọng đào tạo từng công nhân viên, cán bộ kỹ thuật viên cho đến các nhân viên bộ phận khách hàng. Đây cũng là cốt lõi cho sự phát triển lâu dài, giảm thiểu những sai sót trong quá trình sản xuất, đẩy nhanh tiến độ.
Nệm Thuần Việt mong muốn lan tỏa sản phẩm tốt vì sức khỏe đến với mọi người, mọi nhà. Chúng tôi không chỉ tập trung phát triển bán hàng trực tiếp tại cửa hàng đại lý mà còn đẩy mạnh các chiến dịch kinh doanh Online nhằm tiếp cận đa dạng khách hàng ở mọi nơi trên đất nước và còn thúc đẩy nhanh chóng – tiện lợi quá trình chọn lựa, đặt mua sản phẩm, thích hợp với cuộc sống hiện đại và luôn bận rộn như hiện nay. Nệm Thuần Việt lắng nghe nhu cầu sử dụng và tiếp nhận những phản hồi từ phía khách hàng để ngày càng tiến xa hơn, mang giấc ngủ hoàn hảo đến cho mọi gia đình.