Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
TRAINING ROLE
- Identify The Training Needs Of The Organization Through Job Analysis (Store Level), Career Paths (Store Level), And Consultation With Operations Team.
- Drive Brand Values And Philosophy Through All Training Activities: Seasonal Update, Brand Orientation, Sales Skills Workshop, & Leadership Skills Training.
- Implement Effective, Inspiring, Motivating, And Practical Training Methods: In-Classroom, In-Store, Outdoor…
- Effectively Manage The Monthly Allocated Training Budget.
- Assess Employees’ Standard: Knowledge (Ops, Product & Vm), Sales Skills, And Retail KPIs Performance To Identify What Are The Must Improvement Points.
- Receive and Resolve All The Customer Service Feedback From Customers, Operations, and Store Teams.
- Continuously Tailor Training Programs Following Demands From The Brand Team To Fit With The Market Changes.
- Suggest Training Programs Or Guide Store Staff Recruit More New Loyalty Membership.
- Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
- Select And Manage Resources, Including Working With Both Internal Employees And Training Vendors To Develop And Deliver Training.
RETAIL ROLE
- Update Fashion Trends And Fashion-Related News In The World To Store Team And Office Team
- Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
- Take Part In Buying Procedures To Enhancing Brand Insights For The Seasonal Product Training"
- Monitor And Comment On Staff's Retail KPIs Standard Every Week And Suggest Training, And Coaching In Time.
- Develop CSI (Customer Satisfaction Index) Mechanism Inside The Store For The Customers To Give Feedback About Their Shopping Experiences.
TEAMWORK
- Actively Combine And Work As A Team With Other Departments To Understand The Company's Working Culture And Business Orientation.
- Effectively Communicate With Team Members, Trainers, And Management.
- Actively Engage And Connect With Store Employees Through The Process Of Meeting And Chatting At Stores And Offices.
REPORT
- Weekly W.I.P Update (monitor and update weekly work completion progress).
- Weekly Staff's Retail KPIs Review (weekly sales quality tracking of employees).
- Monthly Online Testing Recap (staff knowledge quality status).
- Monthly Store Check Recap (feedback when checking the quality of staff at the store).
- Monthly Training Activities Recap (summary of training activities taking place in the month and plans for the next month).
- Monthly KPIs Review with Training Manager.
- Quarterly Training Activites Recap.
- Every half Year Training Activities Recap.
- Yearly Training Activities Recap & Next Year Planning.
Yêu Cầu Công Việc
- Possess Knowledge Of The Sports/Premium Fashion Industry And An Easy-To-See Facial Appearance Is An Advantage.
- Play Sports and Communicate Fluently in English.
- A Minimum Of 3 Years Of Experience In Training And Development Management (Essential).
- Critical Thinker With Innovative Problem-Solving Skills.
- Experienced In Training And Development People, Preferably In The Retail Industry.
- Presentation Skills, Public Speaking Skills.
- Customer, Consumer, And Shopper Insights And Understanding.
- Excellent Communication And Leadership Skills.
- Highly Computer Literate With Proficiency In Ms Office And Related Business And Communication Tools.
- Familiar With Traditional And Modern Training Processes.
- Ability To Plan, Multi-Task And Manage Time Effectively.
- Strategic And Creative Mindset.
- Meticulous Attention To Detail.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần phát triển công nghệ Pantado kinh doanh về lĩnh vực học Tiếng anh online trực tuyến 1 thầy 1 trò. Chương trình đào tạo rất hay, mình học thấy rất tốt giáo viên nhiệt tình, chu đáo. Hy vọng Pantado giúp đỡ được nhiều học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Pantado chúng tôi được thành lập năm 2016 với sứ mệnh “Lan tỏa tri thức, dưỡng trí kiến quốc”.
Mission
Với sứ mệnh “Lan tỏa tri thức, dưỡng trí kiến quốc”. Pantado sẽ triển khai chương trình hợp tác tuyển sinh. Theo đại diện công ty, chương trình hợp tác trở thành đại lý tuyển sinh của Pantado là cơ hội mọi người để tăng thêm thu nhập, tiếp cận và lan tỏa kiến thức giáo dục, nuôi dạy con của chuyên gia giáo dục Phan Hồ Điệp. Bên cạnh đó, đối tác tuyển sinh sẽ được nâng cao kiến thức, kỹ năng kinh doanh bởi đội ngũ đào tạo và hỗ trợ từ Pantado.
Review Pantado
Các quy trình làm việc bài bản, rõ ràng, cũng nhiều quy định nhưng rất dễ hiểu và dễ theo, công ty chưa bao giờ trả chậm lương, các sếp và mọi người rất thân thiện(Fb)