Responsibilities:
- Manage, track, and deliver IT support through the IT ticket system while adhering to SLAs.
- Provide technical support and troubleshooting assistance to staff via phone, email, or in person.
- Diagnose, resolve, install, configure, and maintain hardware, software, and network components.
- Collaborate with other functional teams to resolve complex technical issues, ensuring a seamless user experience.
- Responsible for maintaining accurate documentation and records.
- Participate in IT projects as needed.
Qualifications:
- 1+ years of experience in IT Helpdesk or IT support.
- Bachelor’s degree in Information Technology, Computer Science, or a related field.
- Strong understanding of computer hardware, software, networking, and operating systems.
- Extensive experience with Windows, macOS, and Linux installation and configuration.
- Familiarity with ticketing systems for tracking and resolving support requests.
- Understanding of Active Directory structure and processes for managing user accounts
- Skills in troubleshooting and assisting remotely.
- Intermediate-level proficiency in English (speaking and writing).
- Good communication and problem-solving abilities.
Nice to Have:
- Understanding of ITIL frameworks, SLA agreements, and ISMS standards.
- Ability to research and learn new technology.
- Preferred certifications: Microsoft Certified Professional (MCP), Cisco Certified Network Associate (CCNA), LPIC-1: System Administrator (Linux Certification).
Công Ty Cổ Phần Phát Triển Công Nghệ Viễn Thông Tin Học Sun Việt
Được thành lập vào năm 2001 với triết lý SVTECH tự hào là đối tác chiến lược của các công ty hàng đầu như Oracle, Juniper, Hitachi, IBM, HP, NetApp, Intel Security, v.v. Khách hàng của chúng tôi bao gồm Viettel, MobiFone, Vinaphone, VNPT, ACB, VPBank, Techcombank, Bộ Tài nguyên và Môi trường, Bộ Tài chính, Tập đoàn Điện lực Việt Nam, Sawaco, PVOIL, PVEP, SCTV, TodayTV, Tập đoàn VinGroup, Toyota, Đại học Công nghệ Ericsson, RMIT Việt Nam, v.v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2001
Mission
“Trở thành người giỏi nhất trong mọi lĩnh vực hoạt động”, Công ty Cổ phần Công nghệ SV (SVTECH) đã được công nhận là một trong những Nhà tích hợp hệ thống & Dịch vụ CNTT hàng đầu Nhà cung cấp tại Việt Nam.