About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Công ty Cổ phần Phúc Thành An được thành lập năm 2010 tại Ninh Thuận. Với bề dày kinh nghiệm nhiều năm thi công xây dựng công trình dân dụng&công nghiệp, xây dựng công trình cầu đường, công trình nông nghiệp & phát triển nông thôn, công trình hạ tầng kỹ thuật, xây dựng công trình điện (xây dựng mạng lưới đường dây truyền tải, điện ngầm, xây dựng trạm biến áp, xây dựng nhà máy điện), san lấp mặt bằng, khai thác (cát, sỏi, đá, đất…), trạm trộn (bê tông tươi, bê tông nhựa nóng), nhà máy sản xuất gạch không nung, chặng đường phát triển của chúng tôi trong những năm qua gắn liền với sự đóng góp của đội ngũ cán bộ, chuyên gia, cán bộ kỹ thuật và công nhân giàu kinh nghiệm đã trải qua nhiều năm công tác trong công ty.