Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
MAIN RESPONSIBILITIES
1. Content Strategy:
Develop and execute a comprehensive content strategy aligned with the overall marketing and business goals of all campuses.
Look after all campus content plans and synergize for the best impact
Analyze communication trends to choose suitable themes/content for communication in each stage and specific campaigns.
Measure the effectiveness of communication of the implemented content. Monitor and report Content effectiveness to direct management.
Collaborate with team members and cross-functional teams to understand business objectives and create content plans to support those objectives.
2. Content Creation:
Develop (write, create) content for articles/videos/images on the website, blog, forums, social media applications, etc., related to the school or target customers.
Create content using language and images that convey brand messages, building customer brand awareness.
Ensure all content is well-researched, accurate, appropriate, and tailored to the target audience.
Write and edit content with a focus on clarity, consistency, and alignment with the organization’s voice.
3. Collaboration:
Work closely with the marketing, design, and product teams to ensure the content released is aligned with Schools’s image and design standards.
Tasks are assigned by the line manager.
Collaboratively work with booking agency to ensure the booking plan is timely and effectively implemented and monitored.
EXPECTED DIMENSION
Monitor user interactions daily on the school's digital channels.
Produce posts on Facebook, Instagram, YouTube, and websites….
Track and develop interactions on the School’'s social media pages: Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn…
Generate trendsetting, standout content compared to the general landscape of international schools.
Understand the target audience's psychology and create compatible content to attract them, turning them into potential customers.
Support in ensuring the Enrollment department's Key Performance Indicators (KPIs).
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s degree in marketing, Communications, Languages, or a related field.
Have at least 4-5 years of experience in communications, especially in positions related to content development and creativity.
Experience working in schools, particularly in the international school sector.
Exceptional writing and editing skills, with attention to details.
Proficiency in using content management systems and social media platforms.
Experience with analytics tools to measure and optimize content performance.
Knowledge of SEO, SEM, social media marketing, and other digital marketing strategies.
Excellent project management and organizational skills.
Creative mindset with the ability to think strategically.
Skills in planning, organizing, and executing projects effectively.
Proficiency in English, both written and verbal.
Capability to conduct thorough research and gather relevant information.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Chúng tôi là Selex Motors, một startup trong lĩnh vực xe điện thông minh. Mục đích của chúng tôi là phát triển các phương tiện điện thông minh và khai thác năng lượng tái tạo để giúp xây dựng một tương lai Việt Nam bền vững. Hiện tại chúng tôi đang phát triển 1 thế hệ mới của xe máy điện với mục tiêu thay đổi khái niệm về xe máy, thúc đẩy sự phổ cập của xe máy điện trong tương lai gần. Tầm nhìn của chúng tôi là sẽ xây dựng Selex Motors trở thành 1 Tesla của Đông Nam Á. Selex Motors là 1 tập thể có trình độ cao, có kinh nghiệm học tập và làm việc từ nhiều nước trên thế giới như Mỹ, Israel, Đài loan, Malaysia ... cùng chia sẻ khát vọng xây dựng 1 công ty công nghệ cao, phát triển bền vững, lâu dài có khả năng cạnh tranh với thế giới. Với sự đồng hành của các quỹ đầu tư uy tín, trong đó có Ngân hàng phát triển châu Á ADB, chúng tôi đang phát triển nhanh và đang tìm kiếm các nhân sự tài năng và tâm huyết để giải quyết các bài toán thử thách trong nhiều lĩnh vực.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
Selex Motors được thành lập vào năm 2018 trong một căn phòng nhỏ 10m² với khát vọng thúc đẩy sự phát triển bền vững của Việt Nam và thế giới thông qua phương tiện điện thông minh, đưa năng lượng tái tạo vào giao thông.
Mission
Thúc đẩy phát triển bền vững thông qua phương tiện điện thông minh và năng lượng tái tạo, bền vững trong chất lượng và bền vững trong giá trị.
Review Điện Thông Minh Selex
Công ty vào bắt đi học văn hóa công ty , xem video đọc báo CEO nói về sự phát triển công ty (rw)
Công ty còn bé, một môi trường làm việc nhìn chung là tốt, phù hợp cho các bạn thực sự đam mê cống hiến, phát triển mạnh mẽ bản thân. (rw)
Chế độ tại Selex chỉ nằm ở mức trung bình, nhưng giúp mình trưởng thành, hỏi hỏi nhiều trong công việc (indeed)