Việc làm PMAX

Tìm thấy 13 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần PMAX
Account Supervisor
PMAX
4.0
8 đánh giá 71 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 39
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 39
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

A. OVERVIEW OF THE ROLE:
An Account Supervisor as an independent and senior contact point for the client and the team. He/ She shall have expertise in organizing projects and able to up sales if needed.

B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:
1. Planning (30%):
- Working closely with Client/Project leader to understand and identify client's briefs.
- Researching and brainstorming to devise an campaign that meets the client's requirements.
- Managing timeline during the journey of planning process.
- Developing the proposal (partly or wholesome) under the directions of line manager.

2. Project Management (30%):
- Coordinating and communicating with clients, internal & external teams in an effective way to make sure the jobs done timely and in line with strategic directions to deliver projects, good profit, and client satisfaction.
- Coordinating and communicating externally and internally in an effective way.
- Preparing quotations, working schedules, contact reports, pre-cost, post-cost, final reports.
- Managing the creative outcome based on discussion results.
- Alerting to direct supervisor potential, problems during execution.
- Continuously update new Marketing trends, campaigns locally or globally to share internal teams.

3. Show Development (20%):
- Working closely with line manager to build up the event concept and the show content.
- Developing storyboards of performances, video clips, visuals following the show content.

4. Client Management (10%):
- Supporting SAM/AM to up sales current clients and maitain through years.

5. People management (10%):
- Developing the team by coaching and training team members to improve skills.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
A. QUALIFICATION & EXPERIENCES:
- Bachelor’s degree.
- At least 1-year experience of Account Management in Event & Activation field.
- Experience across various brands, advertising, marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.

B. SKILLS:
1. Soft skills:
- Good time management.
- Planning & organizational skills.
- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.

2. Competency skills:
- Having knowledge of branding, marketing & technical trends.
- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.
- Good English in verbal and written communication.
- Having own style, clear attitude & point of view.
- Having experience in good managing integrated Marketing campaign would be an advantage.
- Having result-driven mindset with attention to detail.
- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.
- Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Tòa nhà Tường Việt – 95 Cách Mạng Tháng 8, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

PMAX là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực Total Performance Marketing tại Việt Nam. Thành lập từ năm 2016 bởi những chiến lược gia hàng đầu trong lĩnh vực Thương Mại Điện Tử và Performance Marketing, PMAX cung cấp hệ thống giải pháp và dịch vụ đa dạng, giúp doanh nghiệp tăng trưởng toàn diện trên khắp các khía cạnh của quá trình Marketing.

Những nghề phổ biến tại PMAX

Bạn làm việc tại PMAX? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PMAX

PMAX

Click để đánh giá