Lalamove is disrupting the logistics industry by connecting customers and drivers directly through our technology. We offer customers a lightning fast and convenient way to book delivery and moving services whether they are at their home, at work or on the go. People talk about O2O, we live it! Currently, Lalamove is a leading global on-demand delivery platform with millions of delivery partners serving millions of orders everyday. With 1600+ employees spread across SEA and LATAM, our 10-year old company has reached unicorn status in 2018, is well funded by prominent VCs and has kept growing at tremendous speed since.
Our strength lies in our internal values, namely Passion in serving local communities, empowering SMEs and our driver partners, Execution and Grit because that is how we differentiate ourselves by never giving up and striving for excellence, and Humility - awareness in ourselves to learn from others and never stop improving.
At Lalamove, we strongly believe in the power of community. Millions of drivers and customers use our technology every day to connect with one another and move things that matter. Delivery is what we do best and we ensure it is always fast and simple. Since 2013, we have tackled the logistics industry head on to find the most innovative solutions for the world’s delivery needs. Our vision is to bring communities closer and make city life easier by allowing fast and convenient circulation of goods. We realize this vision with a ‘glocal’ approach, building a robust operations team to adapt our product to local networks of businesses and delivery contractors. At the same time, we have ambition to build an international brand by establishing an even more global presence.
We are looking for a confident, forward-thinking Business Development Associate who can work well under pressure and who exhibits a spirit of excellence to generate our business.
What You’ll Do
- Identify and pursue business users through different sources, including field sales and online leads.
- Establish strong working relationships with new clients, guide them through the onboarding process, and provide ongoing support to maximize revenue.
- Gather and analyze market feedback to optimize commercial activities and ensure product localization.
- Lead negotiations with local corporate clients to secure mutually beneficial partnerships that promote sustainable growth.
- Perform retention strategies with corporate clients for the first 3-months during the nurturing period.
- Be responsible for KPIs of personal revenue of business user deals and supporting metrics (1st time orders; new leads generated from various sources).
- Contribute to the development and refinement of Standard Operating Procedures for corporate client acquisition activities.
- Serve as the face o Lalamove when engaging local corporate clients to promote our services and values.
- Work time: Monday to Friday (9:00 AM to 6:00 PM)
- Work location: 13th Floor, Han Viet Tower, 203 Minh Khai Street, Minh Khai Ward, Hai Ba Trung District, Hanoi.
- Self-motivated, proactive, take ownership and personal responsibility.
- Aggressive and results-oriented sales mindset.
- Collaborative team player with a positive and adaptable attitude.
- Quick learner with a can-do spirit.
- Bachelor/ College's degree, preferably in marketing or business related subjects.
- At least 1 year solid experience in business development/ telesales/ field sales in the FMCG, logistics, maritime, electronics, or tech startup industries.
- Outstanding presentation & communications skills.
- Able to work independently and work under tight deadlines.
- Proficiency in written Vietnamese & English.
- Good knowledge of MS Excel, Word and PowerPoint.
- Self motivated, proactive, take ownership and personal responsibility.
- Hard working & friendly team player, enthusiastic and adaptable.
DONG PHUONG GROUP là tập đoàn hàng đầu trong ngành kinh doanh dịch vụ tiệc cưới, hội nghị tại TP.Hồ Chí Minh. Thành lập vào năm 1996 với vai trò người tiên phong trong ngành kinh doanh dịch vụ tiệc cưới, Tập đoàn Đông Phương không ngừng phát triển và ngày càng vững mạnh trong suốt 20 năm qua.
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm gồm 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.
Trong năm 2013, DONG PHUONG GROUP đã đạt chứng nhận giải thưởng “Top 20 Thương hiệu Việt – Hàng Việt yêu thích” do người tiêu dùng bình chọn trong chương trình “Giá trị thương hiệu – Niềm tin người tiêu dùng năm 2013” của Liên hiệp Khoa học Doanh nhân Việt Nam tổ chức cho cả hai thương hiệu Le DONG PHUONG và The ADORA.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2017
Mission
-
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm hơn 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.
Review The ADORA
ở đây là 1 cái lò đạo tạo nhân sự, nên nếu bạn nào có ý định vào đây làm để lấy kinh nghiệm, nhất là KN ngành phục vụ thì quá là ok, còn không thì vào đây xác định an an ổn ổn làm đến cuối đời (RV)
Đối với các bạn mới xin việc mình thấy không nên làm việc ở đây thì không có chế độ và chất lượng môi trường xung quanh rất tệ.(rv)